Metro România are un nou Director de Marketing

Andreea Beekman a preluat funcția de Head of Marketing în cadrul Metro România începând cu luna august. Anterior, din 2018 până în 2020, Andreea a ocupat funcția de Customer Experience & Trade Marketing Manager în cadrul Heidi, apoi a trecut în echipa NAN Group, integrator și furnizor de servicii dedicate evenimentelor, ca Marketing și New Business Director. Metro România are un nou Director de Marketing

Cu peste 20 de ani de experiență în lumea marketingului și a comunicării, Andreea a contribuit la succesul unor branduri de top, aducându-le viață prin campanii inovatoare de comunicare.

„Andreea va coordona întreaga echipă de marketing, de la customer experience, până la branding și PR. În noul său rol, va fi responsabilă de atingerea obiectivelor locale asigurând cea mai potrivită abordare pentru deservirea clienților noștri profesioniști”, explică reprezentanții Metro România.

Pentru retailer, 2022 a fost un an remarcabil în evoluţia și dezvoltarea companiei, cu rezultate ce reflectă strategia de afaceri eficientă, orientată spre investiţii în dezvoltarea businessului de wholesale, precum și spre extinderea francizei LaDoiPași, care a depășit, anul acesta, borna de 2.000 de magazine. Drept urmare, Metro România a raportat un avans de 28% al cifrei de afaceri, urcând pe locul cinci în topul celor mai importanți retaileri internaționali activi pe piața din România.


Citește și Metro lansează aplicația mobilă LaDoiPași


Potrivit companiei, trendul pentru 2023 este de scădere ușoară a inflaţiei, ceea ce, coroborat cu proiectele și banii care vor fi puși în piaţă prin accesarea fondurilor europene, ar putea constitui baza pentru intensificarea moderată a consumului.

În ceea ce privește evoluţia pieţei, comerţul de proximitate continuă să fie un pariu pentru viitor, însă Metro România mizează și pe dezvoltarea continuă a industriei ospitalităţii.

Cu o reţea de 30 de magazine la nivel naţional, serviciu de livrare, dar și aplicaţii digitale care să susţină antreprenorii în eficientizarea activităţilor zilnice, modelul de business al Metro România este unul rezilient și adaptat pentru orice schimbare și criză, capabil să deservească clienţii profesioniști și să creeze parteneriate câștigătoare.

Te-ar putea interesa și Topul marilor rețele de retail: 2022, un an considerabil mai bun și mai profitabil

Metro România lansează platforma de comunicare
Metro România lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor"
Metro România, liderul pieței locale de wholesale, lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", concepută să sprijine și să...
Irinel Popescu, promovat în echipa de top management a Metro România
Irinel Popescu, promovat în echipa de top management a Metro România
Începând cu data de 1 octombrie, Irinel Popescu va prelua funcția de Director de Vânzări și Operațiuni a Metro România, extinzându-și aria...
Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză
Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză
Ultimii aproape trei ani au fost un antrenament extraordinar pentru noi în ceea ce privește dezvoltarea rezilienței și a soluțiilor pentru orice...
Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru
Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru
Comerțul de proximitate se va dezvolta și mai mult în contextul aglomerărilor urbane, motiv pentru care va fi în continuare nevoie de comerț...