Metro România are un nou Director de Marketing
Andreea Beekman a preluat funcția de Head of Marketing în cadrul Metro România începând cu luna august. Anterior, din 2018 până în 2020, Andreea a ocupat funcția de Customer Experience & Trade Marketing Manager în cadrul Heidi, apoi a trecut în echipa NAN Group, integrator și furnizor de servicii dedicate evenimentelor, ca Marketing și New Business Director.
Cu peste 20 de ani de experiență în lumea marketingului și a comunicării, Andreea a contribuit la succesul unor branduri de top, aducându-le viață prin campanii inovatoare de comunicare.
„Andreea va coordona întreaga echipă de marketing, de la customer experience, până la branding și PR. În noul său rol, va fi responsabilă de atingerea obiectivelor locale asigurând cea mai potrivită abordare pentru deservirea clienților noștri profesioniști”, explică reprezentanții Metro România.
Pentru retailer, 2022 a fost un an remarcabil în evoluţia și dezvoltarea companiei, cu rezultate ce reflectă strategia de afaceri eficientă, orientată spre investiţii în dezvoltarea businessului de wholesale, precum și spre extinderea francizei LaDoiPași, care a depășit, anul acesta, borna de 2.000 de magazine. Drept urmare, Metro România a raportat un avans de 28% al cifrei de afaceri, urcând pe locul cinci în topul celor mai importanți retaileri internaționali activi pe piața din România.
Citește și Metro lansează aplicația mobilă LaDoiPași
Potrivit companiei, trendul pentru 2023 este de scădere ușoară a inflaţiei, ceea ce, coroborat cu proiectele și banii care vor fi puși în piaţă prin accesarea fondurilor europene, ar putea constitui baza pentru intensificarea moderată a consumului.
În ceea ce privește evoluţia pieţei, comerţul de proximitate continuă să fie un pariu pentru viitor, însă Metro România mizează și pe dezvoltarea continuă a industriei ospitalităţii.
Cu o reţea de 30 de magazine la nivel naţional, serviciu de livrare, dar și aplicaţii digitale care să susţină antreprenorii în eficientizarea activităţilor zilnice, modelul de business al Metro România este unul rezilient și adaptat pentru orice schimbare și criză, capabil să deservească clienţii profesioniști și să creeze parteneriate câștigătoare.
Te-ar putea interesa și Topul marilor rețele de retail: 2022, un an considerabil mai bun și mai profitabil