Miniconservele de legume Bonduelle, vânzări triple în prima parte a acestui an
Gama de miniconserve de legume Bonduelle a înregistrat în primele patru luni ale acestui an o triplare a volumului de vânzări comparativ cu perioada august-decembrie 2021 (de la lansarea gamei până la finalul anului), conform datelor interne ale companiei.
„Performanța a apărut după ce anul trecut a fost dedicat unui proces susținut de listări în majoritatea lanțurilor de modern trade, dar și datorită poziționării strategice a noii game de produse (miniconserve de o singură porție de 106 ml, pre-gătite la abur și gata de utilizare în preparate sau pentru a fi consumate ca atare), cât și acțiunilor de marketing derulate de producător de la lansare până în prezent”, declară Florin Florescu, National Key Account Manager Bonduelle România.
Toate cele patru sortimente de miniconserve de legume au înregistrat creșteri ale volumelor comercializate în intervalul de referință: fasole neagră (285%), năut (275%), quinoa (116%), respectiv porumb dulce (97%). În ansamblu, media avansului la nivelul întregii categorii de produs a fost de 193% în termeni de volum.
„Succesul lansării pe piață a sortimentelor de miniconserve de legume se datorează în primul rând adaptării strategice a portofoliului de produse la evoluțiile de piață din ultimii ani. Impactul evenimentelor succedate de la declanșarea pandemiei de Covid-19 a dus la schimbări ale preferințelor și comportamentului de consum care sunt, probabil, permanente. La Bonduelle, preocuparea pentru o alimentație sustenabilă și sănătoasă, bazată pe alimente vegetale, reprezintă o orientare strategică, la fel ca și combaterea risipei alimentare. În contextul în care doar în Uniunea Europeană se aruncă aproximativ 88 de milioane de tone de alimente în fiecare an, adică în jur de 20% din producția totală, reducerea acestei risipe este esențială dacă ne dorim un viitor mai bun”, explică Monica Roșu, Commercial Director pentru România și Bulgaria, Marketing Director South-East Europe.
Citește și Activitatea La Lorraine România, coordonată din Belgia după plecarea lui Răzvan Boșomoiu
Bonduelle a lansat acest sortiment de produse cu gândul la familiile tinere, la persoanele care au timp limitat pentru gătit și, în general, la toți cumpărătorii care sunt preocupați de o alimentație sănătoasă, cu grijă față de mediu.
În perioada de lansare a gamei de miniconserve, Bonduelle a realizat în timpul sampling-ului și un studiu cu privire la produse, pe baza unui chestionar administrat în rândul cumpărătorilor. Rezultatele au arătat că afinitatea cea mai mare față de acest sortiment o au persoanele de gen feminin cu vârsta de sub 26 de ani, cu un stil de viață activ, iar peste 80% dintre respondenți, indiferent de gen, au declarat că intenționează să cumpere în viitor miniconservele Bonduelle. Aproximativ aceeași pondere ar recomanda aceste produse și altor persoane.
Bonduelle este o afacere de familie fondată în Franța în 1853, ale cărei produse sunt comercializate în aproape 100 de țări, sub șase branduri puternice: Bonduelle, Cassegrain, Globus, Del Monte, Ready Pac Foods și Arctic Gardens. Astăzi, Bonduelle are 14.600 de angajați și generează vânzări de 2,855 miliarde de euro (cifre aferente exercițiului financiar 2019-2020).