Life Care intră pe segmentul produselor de make-up

Life Care, companie românească care activează în domeniul vânzărilor directe de produse bio, a lansat gama de make-up Biotissima. Prin această lansare Life Care intră pe segmentul produselor de make-up, concurând astfel cu Avon și Oriflame, companii care activează și ele în domeniul vânzărilor directe de produse de îngrijire personală și beauty.Life Care intră pe segmentul produselor de make-up

Gama Biotissima conține o colecție completă de produse pentru machiaj, care cuprinde fond de ten, corector pentru micile imperfecțiuni, pudră compactă pentru ten, farduri d eobraz, farduri de pleoape, tuș pentru ochi, mascara, ruj și luciu de buze, în mai multe culori.

”Ingredientele bio care stau la baza acestor produse sunt obținute din culturi organice, prin procedee precum uscarea plantelor, filtrare și purificare, extracție prin distilare sau presiune la rece, care păstrează proprietățile și principiile active. Astfel, pielea are parte de cel mai bun tratament și rămâne sănătoasă”, au precizat reprezentanții companiei.

De asemenea, compania își modifică modelul de business, clienții putând să achiziționeze direct produse de pe site-ul companiei www.life-care.com , în condițiile în care până acum produsele puteau fi cumpărate doar prin intermediul distribuitorilor direcți.

Life Care a fost înființată în anul 2005 de către frații Cristian și Dan Onețiu și este cea mai importantă companie românească din domeniul vânzărilor directe. Portofoliul companiei include 500 de produse certificate Bio, create după rețete originale Life Care: cosmetice și produse de îngrijire personală, suplimnete nutritive și cosmetice terapeutice, precum și produse destinate curățeniei și îngrijirii casei. Produsele pot fi achiziționate atât direct, de la partenerii Life Care, cât și online, pe www.life-care.com.

Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
eMAG lansează Hair & Make-up Shop
eMAG lansează Hair & Make-up Shop
eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat, Hair & Make-up Shop, care cuprinde peste 80.000 de produse, atât de la branduri mass-market, cât și...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
O categorie dinamică, care a bifat creșteri double digit în valoare în ultimul an, piața produselor BIO se bucură de popularitate în rândul...
Mircea Moga, Mega Image: „Clienții vor fi mult mai atenți la plus valoarea produselor pe care le achiziționează”
Mircea Moga, Mega Image: „Clienții vor fi mult mai atenți la plus valoarea produselor pe care le achiziționează”
Pentru Mega Image, adaptabilitatea este cuvântul-cheie dacă vorbim despre anul 2022. Retailerul vrea să-și păstreze ritmul de dezvoltare și...