Life Care intră pe segmentul produselor de make-up
Life Care, companie românească care activează în domeniul vânzărilor directe de produse bio, a lansat gama de make-up Biotissima. Prin această lansare Life Care intră pe segmentul produselor de make-up, concurând astfel cu Avon și Oriflame, companii care activează și ele în domeniul vânzărilor directe de produse de îngrijire personală și beauty.
Gama Biotissima conține o colecție completă de produse pentru machiaj, care cuprinde fond de ten, corector pentru micile imperfecțiuni, pudră compactă pentru ten, farduri d eobraz, farduri de pleoape, tuș pentru ochi, mascara, ruj și luciu de buze, în mai multe culori.
”Ingredientele bio care stau la baza acestor produse sunt obținute din culturi organice, prin procedee precum uscarea plantelor, filtrare și purificare, extracție prin distilare sau presiune la rece, care păstrează proprietățile și principiile active. Astfel, pielea are parte de cel mai bun tratament și rămâne sănătoasă”, au precizat reprezentanții companiei.
De asemenea, compania își modifică modelul de business, clienții putând să achiziționeze direct produse de pe site-ul companiei www.life-care.com , în condițiile în care până acum produsele puteau fi cumpărate doar prin intermediul distribuitorilor direcți.
Life Care a fost înființată în anul 2005 de către frații Cristian și Dan Onețiu și este cea mai importantă companie românească din domeniul vânzărilor directe. Portofoliul companiei include 500 de produse certificate Bio, create după rețete originale Life Care: cosmetice și produse de îngrijire personală, suplimnete nutritive și cosmetice terapeutice, precum și produse destinate curățeniei și îngrijirii casei. Produsele pot fi achiziționate atât direct, de la partenerii Life Care, cât și online, pe www.life-care.com.