Kormotech aduce pe piața din România un nou brand de mâncare umedă pentru pisici şi câini

Kormotech, jucător activ pe piața mondială de pet food, aduce pe piața din România un nou brand de mâncare umedă pentru pisici şi câini – Delickcious. Gama Delickcious include atât mese complete, echilibrate nutriţional, cât şi sortimente pentru momente speciale – băuturi, supe, gustări cremoase şi deserturi. Brand de mâncare umedă pentru pisici şi câini Delickcious, Kormotech

Băuturile pentru pisici Delickcious contribuie la menţinerea unui nivel optim de hidratare – un aspect esenţial, mai ales în cazul pisicilor adulte, care tind să consume mai puţină apă decât necesarul zilnic. Supele, îmbogăţite cu zinc, fier şi vitamina D3, susţin sănătatea şi prelungesc viaţa activă a animalului, în timp ce gustările cremoase tip stick şi deserturile cu uleiuri benefice oferă o experienţă gustativă excepţională.

„Delickcious este limbajul iubirii faţă de pisici şi câini. Ne dorim să aducem mai multă varietate şi bucurie în viaţa animalelor. Delickcious nu este doar hrană – este un prilej de fericire împărtăşită de animal pet-parentului său”, susține Oksana Taras, Senior Brand Executive la Delickcious.

71% dintre persoanele care au animale de companie le consideră membri ai familiei, potrivit datelor Euromonitor International citate de Kormotech. În România, unii stăpâni au plasat prietenul patruped chiar pe locul al patrulea în lista celor mai apropiaţi, după partener, copii şi părinţi – uneori chiar înaintea fraţilor sau surorilor.

Valoarea globală a pieţei deliciilor pentru animale a fost estimată la 8,14 miliarde dolari în 2023, urmând să crească, în medie, cu 5,3% anual (CAGR), şi să atingă 14,5 miliarde doalri până în 2032. În România, piaţa totală de petfood (inclusiv gustările) este estimată să ajungă la 265,3 milioane dolari în 2025, cu o rată medie de creştere anuală (CAGR) de 4,72% între 2025 şi 2030.

Produsele din gama Delickcious sunt deja disponibile în România, Ucraina, Lituania şi Polonia. În România, acestea pot fi achiziţionate din pet shop-uri sau online prin platforma eMAG. Reţeaua de distribuţie este în continuă extindere, iar Kormotech are printre planurile apropiate extinderea pe pieţele altor ţări.

„Nu ne propunem să schimbăm hrana de bază a pisicilor şi câinilor, ci să o completăm cu o experienţă de gust deosebită. Aşa cum noi ne oferim o plăcere culinară după o zi obositoare, la fel dorim ca fiecare pet-parent să-şi poată răsfăţa prietenul său patruped cu un deliciu gustos şi de calitate”, a adăugat Oksana Taras.

Kormotech, jucător activ pe piața mondială de pet food, a raportat o cifră de afaceri de 9,7 milioane de euro pe piața din România în 2024, în timp ce volumele s-au ridicat la 5.500 de tone. Obiectivul companiei este de a atinge o cotă de peste 10% pe piața românească de hrană pentru animale. La nivel de grup, compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 156,2 milioane de euro, în creștere cu 9,8 milioane de euro față de 2023. La nivel de volume, a vândut 83 de mii de tone de hrană uscată și umedă pentru pisici și câini, marcând o creștere cu 10.000 de tone prin comparație cu 2023. 44% din totalul produselor comercializate au fost în segmentul premium.

Kormotech este o companie globală de familie cu rădăcini ucrainene, care din 2003 produce hrană de înaltă calitate pentru pisici și câini sub mărcile Optimeal, Delickcious, Club 4 Paws, Gav!, Miau! și My Love. Compania are unități de producție în Ucraina și UE. Sortimentul include peste 650 de poziții. Kormotech este lider în Ucraina, intră în TOP 50 al producătorilor mondiali de hrană pentru animale de companie și TOP 21 al celor mai dinamice companii de hrană pentru animale de companie. Produsele companiei sunt prezentate în 51 de țări ale lumii atât sub mărcile proprii, cât și sub mărcile private ale partenerilor. La finalul anului 2024, producătorul de hrană pentru animale de companie a primit finanțare în valoare de 40 de milioane de euro de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) pentru construirea celei de-a doua fabrici din Lituania. Costul total al proiectului de ridică la 63 de milioane de euro.

Producătorii de băuturi răcoritoare: Taxarea suplimentară va afecta investițiile în România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Producătorii de băuturi răcoritoare: Taxarea suplimentară va afecta investițiile în România
Asociația Națională pentru Băuturi Răcoritoare (ANBR), care reunește cei mai mari producători de băuturi răcoritoare din România, a adresat...
LaunchEvaluate
Kantar aduce în România o soluție de post-evaluare a lansărilor de produse și servicii
Kantar, liderul mondial în domeniul analizelor de marketing, a lansat pe piața din România LaunchEvaluate, o soluție de post-evaluare concepută...
Mihai Neagu CEO Apemin Tusnad, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Apemin Tușnad, creștere a afacerilor cu două cifre în 2024 pe fondul dublării investițiilor
Apemin Tușnad, unul dintre cei mai dinamici producători de apă minerală naturală din România, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 22% a...
Main lansare Skrewball in Romania, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Pernod Ricard aduce în România brandul de whiskey Skrewball
Pernod Ricard lansează pe piața românească Skrewball Peanut Butter Whiskey, un sortiment de whiskey multipremiat, care a redefinit standardele de...