Pernod Ricard aduce în România brandul de whiskey Skrewball

Pernod Ricard lansează pe piața românească Skrewball Peanut Butter Whiskey, un sortiment de whiskey multipremiat, care a redefinit standardele de vânzări pe toate piețele în care a pătruns. Pernod Ricard își completează astfel portofoliul de băuturi spirtoase premium cu un brand care se adresează celor care caută experiențe autentice și neconvenționale. Main lansare Skrewball in Romania, detalii pe www.revistaprogresiv.ro

Încă de la lansarea sa în 2018, Skrewball Whiskey a devenit preferatul starurilor de la Hollywood și a ajuns pe rafturile magazinelor la nivel național din cele 50 state ale SUA în mai puțin de 12 luni.

Expansiunea internațională a Skrewball a început în 2020 în provinciile din Canada, Caraibe și Puerto Rico. A devenit rapid una din cele mai apreciate băuturi la nivel național, cu o creștere de 1.976% a vânzărilor de retail în 2021 și a depășit pragul de 1 milion de cutii standard de 9 litri vândute în al treilea an pe piață, cu o cifră de peste jumătate de milion de cutii vândute doar în 2022.

„De la o idee considerată "nebună" de mulți, Skrewball a devenit un simbol al bucuriei de a fi diferit. Suntem deosebit de entuziasmați să aducem această experiență unică în România, o țară cu o cultură vibrantă și oameni deschiși la nou. Am găsit în Pernod Ricard un partener puternic cu care împărtășim aceleași valori și principii de business, o echipă cu spirit antreprenorial și un know-how extins, cu o deschidere constantă spre inovație”, a declarat Steven Yeng, fondatorul Skrewball Whiskey.

Skrewball este apreciat pentru combinația sa unică de whisky și unt de arahide și reprezintă un stil de viață care valorizează autenticitatea, individualitatea și diversitatea și reunește oameni cu perspective, experiențe și preferințe diferite.

În martie 2023, Pernod Ricard, lider global în vinuri și băuturi spirtoase, a preluat o participație majoritară în Skrewball, recunoscând potențialul whiskey-urilor aromate premium de a impulsiona creșterea categoriei generale de whiskey și apreciind compatibilitatea Skrewball cu strategiile orientate către consumator ale companiei.

„Consumatorii români sunt din ce în ce mai interesați de băuturi unice și premium, astfel integrarea Skrewball în portofoliul nostru a venit ca o completare naturală a brandurilor Pernod Ricard România. Am fost tot timpul deschiși către inovație, un factor esențial în dezvoltarea noastră constantă și consolidarea poziției de lider în industrie. Avem o atitudine agilă și, la fel ca noul whiskey din portofoliul nostru, ne adresăm tuturor consumatorilor, pentru că Skrewball este o băutură versatilă, ușor de apreciat și pe gustul tuturor” a declarat Doina Alexandru, Director General Pernod Ricard România.

Skrewball Whiskey este disponibil în exclusivitate în România în rețeaua Kaufland din 12 iunie 2025, poate fi găsit deja în locații HoReCa la nivel național și vizează extinderea pe canalele e-commerce în perioada următoare.

Skrewball Whiskey a fost adus în România ca urmare a discuțiilor inovatoare cu North American Distileries. Această lansare reprezintă un pariu important pentru piața de whiskey din România, fiind un flavour care își propune să recruteze o nouă categorie de clienți și un whiskey „easy to drink, easier to love", care poate fi consumat chiar și de cei care nu beau whiskey.

Skrewball Whiskey a fost fondat de Steven Yeng, un refugiat cambodgian, și de soția sa Brittany, fost chimist devenit avocat. Steven a descoperit untul de arahide la scurt timp după ce a ajuns în Statele Unite. Mai târziu, a început să integreze acest unt de arahide, emblema americană, într-un cocktail extrem de popular servit în barul său din Ocean Beach (San Diego).

Detalii despre povestea Skrewball Whiskey și parcursul de la momentul zero până la listarea pe piața din România veți regăsi în ediția de iulie/august a revistei Progresiv.

Alexandrion Group: ”Targetăm retailul specializat pentru vânzarea Carpathian, primul single malt românesc”
Alexandrion Group: ”Targetăm retailul specializat pentru vânzarea Carpathian, primul single malt românesc”
La cinci ani de la demararea producției de whiskey single malt în fabrica din Pleașa, județul Prahova, Alexandrion Group, unul dintre cei mai...
Vânzări record pentru Pernod Ricard
Vânzări record pentru Pernod Ricard
Producătorul Pernod Ricard, care are în portofoliu branduri precum Absolut, Havana Club, Jameson, Martell, Mumm sau Perrier-Jouët, a înregistrat...
Pernod Ricard a atras 1,5 miliarde de euro pe piața de obligațiuni
Pernod Ricard a atras 1,5 miliarde de euro pe piața de obligațiuni
Producătorul francez de băuturi spirtoase Pernod Ricard a anunțat că cele două emisiuni de obligațiuni lansate recent au fost încheiate cu...
Pernod Ricard, profit în scădere cu 20%
Pernod Ricard, profit în scădere cu 20%
Producătorul francez de băuturi spirtoase Pernod Ricard a anunțat reducerea profitului operațional cu 20% în contextul pandemiei de...