Investiții de 700.000 euro în noua campanie integrată Agricola

Grupul Agricola investește 700.000 de euro în cea mai recentă campanie integrată de comunicare ce cuprinde trei spoturi TV, online, social media, PR și comunicare in-store în rețelele de magazine partenere (Key Accounts). Investiții de 700.000 euro în noua campanie integrată Agricola

Campania “Mese de poveste” se va desfășura pe parcursul întregului an 2015 și vizează categoriile de produse ale companiilor din Grupul Agricola: carne de pasăre (Agricola Internațional SA), salamuri crud uscate (Salbac SA) și semipreparate și produse ready-meals (Europrod SA).

“Alături de indicatorii de performanță pe care îi vizăm pentru acest an, continuăm investițiile masive în diferențierea și consolidarea brandului Agricola pe piața autohtonă. Sunt sigur că această campanie va face apel atât la latura emoțională a consumatorilor fideli ai produselor noastre, întrucât descrie povești firești și totodată prețioase din viață, dar în același timp va fi și un suport informativ util pentru clienți, prin relansarea site-ului nostru, unde sunt disponibile informații variate despre toate produsele noastre, inclusiv valorile nutriționale ale acestora”,a declarat Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău.

Campania “Mese de poveste” va include trei spoturi TV care au în centru povești emoționante și povești amuzante, povești despre importanța coeziunii familiei și prietenilor în jurul mesei, valoare tradițională și în același timp contemporană. Aceste povești vor fi regăsite de consumatori și prin intermediul POSM-urilor, noului site AGRICOLA, paginii de Facebook Creator de Poftă, dar și prin diverse activări și surprize în magazine.

Campania este dezvoltată alături de agențiile WOPA (creație), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) și Rogalski Damaschin PR (PR și social media). Spoturile TV pot fi urmărite pe canalul YouTube dedicat.

Grupul de firme Agricola a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de circa 617 mil. lei (aprox. 138,5 mil. euro), în creștere cu 4% față de anul precedent. Pentru 2015, Agricola își propune o menținere a cantităților totale vândute la carnea de pasăre, în contextul dublării vânzărilor produsului “Puiul Fericit” și o creștere semnificativă a vânzării de produse din carne de pasăre cu valoare adăugată mare (tranșate și dezosate), precum și o creștere de 10% la mezeluri, semipreparate și ouă pentru consum.

Grigore Horoi
Grigore Horoi, Agricola: Suntem în etapa FMCG 1.0 și urmează curând etapa 2.0
O schimbare ireversibilă a ultimilor 25 de ani a fost mutarea focusului de pe companii/producători pe consumator, pe nevoile și interesele...
Agricola a început exporturile de Salam de Sibiu în SUA
Agricola a început exporturile de Salam de Sibiu în SUA
Grupul Agricola a început din luna martie exportul Salamului de Sibiu Agricola IGP pe piața americană, acesta devenind astfel primul aliment...
Agricola Internațional își consolidează echipa comercială
Agricola Internațional își consolidează echipa comercială
Agricola Internațional, unul dintre cei mai importanți jucători din piața cărnii de pasăre din România, l-a numit pe Viorel Ionescu în...
Grigore Horoi, Grupul Agricola: În contextul dat, nu va mai fi fezabilă o creștere a businessului de peste 10%
Grigore Horoi, Grupul Agricola: În contextul dat, nu va mai fi fezabilă o creștere a businessului de peste 10%
După ce în 2022 Grupul Agricola a atins borna de un miliard de lei cifră de afaceri, miza pentru 2023 este continuarea trendului ascendent....
Consolidarea, un scenariu tot mai prezent într-o piață scindată precum cea a cărnii de pui
Consolidarea, un scenariu tot mai prezent într-o piață scindată precum cea a cărnii de pui
Cu un volum anual de 500.000 de tone, piața locală de carne de pui este dominată de companiile românești, 90% din volumele tranzacționate...
Grigore Horoi, Agricola: În perioade de criză este foarte dificil să menții parcursul normal al navei pe care o conduci
Grigore Horoi, Agricola: În perioade de criză este foarte dificil să menții parcursul normal al navei pe care o conduci
Sunt doi ani deja de când businessul Agricola navighează prin ape tulburi, situație generată pe de o parte de criza sanitară, iar pe de altă...