Himalaya Wellness estimează o creștere de 50% a cifrei de afaceri pentru acest an pe divizia de cosmetice mass market

Himalaya Wellness Company, producătorul cosmeticelor mass market Himalaya, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 580.000 de euro pe plan local și estimează pentru 2023 un plus de 50%, a spus pentru Progresiv Ioana Cebuc, Personal Care Category Manager România, Bulgaria și Serbia în cadrul companiei. Himalaya Wellness estimează o creștere de 50% a cifrei de afaceri pentru acest an pe divizia de cosmetice mass market

”Cifra de afaceri a anului 2022 reprezintă mai mult o ușoară revenire. Venim după 18 luni de tranziție, suprapusă pe condițiile dificile din ultimii ani, când am fost nevoiți cu toții să ne adaptăm restricțiilor de tot felul și unui climat social tensionat. Astfel, am pregătit evoluția prognozată pentru 2023 pornind de la un prag de 580.000 euro pentru piața din România, pe care am reușit să îl atingem anul trecut. Elementele care au suținut obținerea cifrei de afaceri au fost: schimbarea distribuitorului la nivel național și atenția acordată eforturilor strategice de comunicare, păstrând un dialog cu publicul țintă atât în social media, cât și prin activări offline, în mod consecvent și consistent”, a spus Ioana Cebuc.

Categoria de produse cu cea mai bună performanță în termeni de vânzare rămâne cea de îngrijire orală, respectiv variantele de albire (Himalaya Sparkly White și Himalaya Stain Away), suținute îndeaproape de întreg portofoliul (Himalaya Complete Care, Himalaya Mint Fresh, dar și gama de paste de dinți cu formule inspirate de știința străveche Ayurveda).

Pentru acest an producătorul își propune să dezvolte categoria de îngrijire orală, pregătind Himalaya Ultra Whitening Charcoal Toothpaste. ”Mai pregătim și alte lansări de produs, dar cel mai important este faptul că vom implementa anul acesta la nivel unitar, la nivel de grup, în întreaga Europă o campanie de rebranding pentru Himalaya, punând accent pe sțiința străveche Ayurveda și ingredientele naturale din formulele produselor noastre. De asemenea, vom introduce în mass-market produsul Party Smart, o capsulă cu efect benefic asupra ficatului, care suține procesul de detoxifiere a organismului”, a adăugat Ioana Cebuc.

 

Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Deși încă nu putem vorbi despre o maturizare, evoluția pieței de e-grocery din ultimul an, de 36,4%, potrivit datelor NielsenIQ, diversificarea...
Locul brandurilor, greu de detronat în piața produselor pentru igienă orală
Locul brandurilor, greu de detronat în piața produselor pentru igienă orală
Când vine vorba despre igienă orală, consumatorii se îndreaptă către numele consacrate din industrie și, chiar dacă și această categorie a...
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Deși numărul jucătorilor independenți din retailul local care au o poveste de peste 30 de ani nu este deloc neglijabil, experiența nu mai este...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Igiena orală, o categorie unde potențialul poate fi exploatat cu ajutorul inovațiilor
Igiena orală, o categorie unde potențialul poate fi exploatat cu ajutorul inovațiilor
O stagnare la nivel de valoare și volume comercializate sau în cel mai bun caz creșteri modeste pe anumite subcategorii. Așa s-ar traduce 2021...