Henkel estimează vânzări în creștere pentru acest an

Compania germană de bunuri de larg consum Henkel se așteaptă la vânzări în creștere în acest an datorită relaxării măsurilor de siguranță care implică inclusiv redeschiderea saloanelor de înfrumusețare. Henkel estimează vânzări în creștere pentru acest an

Pe de altă parte, compania consideră că vânzările privind produsele de curățenie vor reveni la normal în 2021, potrivit informațiilor publicate de RetailDetail.

Grupul, cunoscut mai ales pentru produsele sale de îngrijire a părului Schwarzkopf și detergenților Persil, prognozează o creștere organică a vânzărilor de 2% până la 5% pentru 2021 și o creștere a câștigurilor ajustate pe acțiune de 5 până la 15%, scrie Reuters. Compania se așteaptă ca măsurile de siguranță încă în vigoare pe multe dintre piețele cheie pentru grup să fie ridicate, iar pe termen lung să nu mai existe închideri la scară largă.

În 2020, Henkel a înregistrat o scădere de 4,5% a vânzărilor, până la 19,25 miliarde de euro. Profitul operațional ajustat a scăzut cu o cincime, la 2,58 miliarde de euro. Ambele cifre sunt ușor mai mari decât estimările inițiale ale analiștilor.

Vânzările din industria adezivilor, care reprezintă aproximativ jumătate din veniturile grupului și depind în mare măsură de clienții industriali, cum ar fi producătorii de autoturisme, au scăzut organic cu 4,2%. Pe de altă parte, cererea de detergenți și produse de curățare a fost stimulată de pandemia de COVID-19, rezultând o creștere cu 5,6% a vânzărilor în această divizie.

 

 

Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025
Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025
Henkel continuă transformarea ecologică a operațiunilor sale globale, vizând reducerea emisiilor de dioxid de carbon, rezultate din activitatea...
Vânzările Henkel au înregistrat un nivel record în T3
Vânzările Henkel au înregistrat un nivel record în T3
Gigantul Henkel a raportat pentru cel de-al treilea trimestru al acestui an financiar un nivel record al vânzărilor, de șase miliarde de euro,...
Businessul Henkel, sub impactul inflației
Businessul Henkel, sub impactul inflației
Scumpirea substanțială a materiilor prime se resimte la nivelul performanței financiare raportată de Henkel. Deși vânzările producătorului...
Vânzările Henkel, în creștere în prima parte a acestui an
Vânzările Henkel, în creștere în prima parte a acestui an
Henkel a raportat o creștere organică semnificativă a vânzărilor în primul trimestru din acest an și a revizuit estimările pentru 2022 în...
Vânzările Henkel, creștere de 3,9% în Q3 potrivit datelor preliminare
Vânzările Henkel, creștere de 3,9% în Q3 potrivit datelor preliminare
Cererea crescută în privința produselor pentru îngrijirea casei și a detergenților se reflectă în bilanțul principalilor jucători din...
Vânzările Henkel în Q1, mai mari cu 10,8% în Europa de Est
Vânzările Henkel în Q1, mai mari cu 10,8% în Europa de Est
Pe primele trei luni din acest an, Henkel raportează o creștere semnificativă a vânzărilor de detergenți de haine și produse de curățenie...