Vânzările Henkel în Q1, mai mari cu 10,8% în Europa de Est

Pe primele trei luni din acest an, Henkel raportează o creștere semnificativă a vânzărilor de detergenți de haine și produse de curățenie pentru casă (Laundry&Home Care), dar în același timp scăderea vânzărilor diviziei de adezivi, precum și a produselor cosmetice și de îngrijire corporală (Beauty Care). Vânzările Henkel în Q1, mai mari cu 10,8% în Europa de Est

Per total, vânzările grupului german, care are în portofoliu branduri ca Persil și Schwarzkopf au înregistrat o scădere nominală cu 0,8%, până la 4,9 miliarde de euro, și o scădere organică cu 0,9% față de perioada similară din 2019, se arată în raportul Henkel aferent primului trimestru din 2020. 

Piețele emergente au raportat o creștere organică de 2,2%, în timp ce piețele mature au înregistrat o scădere de 2,8%. Vânzările în Europa de Vest au scăzut cu 4,6%, comparativ cu perioada similară din 2019, în timp ce rezultatele din Europa de Est s-au majorat cu 10,8%. În regiunea Africa/Orientul Mijlociu, vânzările au crescut cu 6,8%. În America de Nord au scăzut cu 1,4%, iar în America de Sud cu 2%.

Vânzările organice din divizia principală, de produse pentru curățenia casei și pentru haine, au avansat cu 5,5%, impulsionate de produse ca Persil și Pril.
Pe de altă parte, vânzările diviziei de adezivi au scăzut cu 4,1%, pe fondul cererii reduse din industria auto.

Vânzările diviziei de beauty s-au redus cu 3,9%, din cauza închiderii saloanelor de înfrumusețare. Divizia de beauty a Henkel întâmpina provocări și înainte de criză, iar compania anunțase deja planuri de încetare a producției pentru anumite branduri până în 2021.

În România, Henkel este prezent din 1994 când a fost înființată compania Henkel România, ca parte a Henkel Central Eastern Europe. Compania are în prezent circa 500 de angajaţi, iar portofoliul său cuprinde peste 30 de mărci, printre care Persil, Pur, Perwoll, Palette, Schauma, Syoss sau Ceresit și Moment. Henkel deține trei unități de producție în România pentru divizia de adezivi, amplasate în Pantelimon (Ilfov), Câmpia Turzii (Cluj) și Roznov (Neamț).

Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025
Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025
Henkel continuă transformarea ecologică a operațiunilor sale globale, vizând reducerea emisiilor de dioxid de...
Vânzările Henkel au înregistrat un nivel record în T3
Vânzările Henkel au înregistrat un nivel record în T3
Gigantul Henkel a raportat pentru cel de-al treilea trimestru al acestui an financiar un nivel record al vânzărilor,...

Henkel România a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de 817,8 milioane de lei, conform datelor raportate către Ministerul Finanțelor. 

Businessul Henkel, sub impactul inflației
Businessul Henkel, sub impactul inflației
Scumpirea substanțială a materiilor prime se resimte la nivelul performanței financiare raportată de Henkel. Deși...
Vânzările Henkel, în creștere în prima parte a acestui an
Vânzările Henkel, în creștere în prima parte a acestui an
Henkel a raportat o creștere organică semnificativă a vânzărilor în primul trimestru din acest an și a revizuit...
Henkel continuă să investească în tehnologii care permit reducerea emisiilor de CO2
Henkel continuă să investească în tehnologii care permit reducerea emisiilor de CO2
Fabrica diviziei Henkel Laundry & Home Care din Düsseldorf și unitatea de producție a diviziei Henkel Beauty Care...
Vânzările Henkel, creștere de 3,9% în Q3 potrivit datelor preliminare
Vânzările Henkel, creștere de 3,9% în Q3 potrivit datelor preliminare
Cererea crescută în privința produselor pentru îngrijirea casei și a detergenților se reflectă în bilanțul...