Vânzările Henkel au înregistrat un nivel record în T3
Gigantul Henkel a raportat pentru cel de-al treilea trimestru al acestui an financiar un nivel record al vânzărilor, de șase miliarde de euro, reprezentând o creștere organică de 11,3%, scrie Esmmagazine.com.
Evoluția a fost determinată de majorarea cu peste 10% a prețurilor în toate categoriile în care compania activează și în toate regiunile. Astfel, divizia de cosmetice a înregistrat o creștere de 0,9% a vânzărilor, până la un miliard de euro, în timp ce divizia de îngrijire a locuinței și detergenți a bifat un avans de 7,3% a vânzărilor, până la 1,9 miliarde de euro.
În cel de-al treilea trimestru piețele în curs de dezvoltare au afișat o creștere organică de 18,6%, în timp ce pentru principalele piețe în care activează avansul a fost mai modest, de 5,6%.
În ceea ce privește performanța pe regiuni, Europa de Est a adus Henkel o creștere de 25,2% a vânzărilor, în timp ce Europa de Vest a afișat un avans de 3,9%, America de Nord +7,1%, Asia-Pacific +13%, America Latină +22,5%, Africa/Orientul Mijlociu +13,2%.
![Obiectivul Henkel, scăderea emisiilor de dioxid de carbon cu 100 de tone metrice până în 2025](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/foto_henkel_produse_002-400x250.jpg)
![Businessul Henkel, sub impactul inflației](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/08/henkel-logo_1_0_2-400x250.jpg)
![Vânzările Henkel, în creștere în prima parte a acestui an](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/05/henkel-logo_1_0_1-400x250.jpg)
![Henkel continuă să investească în tehnologii care permit reducerea emisiilor de CO2](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/04/henkel_sediu_shutterstock_2020076978-400x250.jpg)
![Vânzările Henkel, creștere de 3,9% în Q3 potrivit datelor preliminare](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/10/henkel-logo_1_0_0-400x250.jpg)
![Vânzările Henkel în Q1, mai mari cu 10,8% în Europa de Est](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/05/henkel-logo_1_0-400x250.jpg)