HEINEKEN renunță la una dintre fabricile de bere din Franța

HEINEKEN intenționează să închidă sau să vândă una dintre cele trei fabrici de bere pe care le operează în Franța, decizie care ar putea afecta 220 de angajați, potrivit FoodBev Media. Potențiala închidere sau vânzare a fabricii din Schiltigheim, localitate situată în apropiere de Strasbourg, va permite companie să își concentreze activitatea de producție în celelalte două fabrici de bere pentru a asigura competitivitatea pe termen lung a companiei în Franța. HEINEKEN renunță la una dintre fabricile de bere din Franța

Producătorul de bere și-a declarat intenția de a investi aproximativ 100 de milioane de euro pentru a moderniza, extinde și îmbunătăți performanțele fabricilor de bere rămase din Franța, la Mons-en-Barœul și Marsilia, proces care va asigura și crearea de noi locuri de muncă la ambele locații.

„Înțelegem emoțiile stârnite de posibila închidere sau vânzare a fabricii de bere Schiltigheim, de care suntem cu toții extrem de atașați. Unitatea suferă însă de numeroase limitări din cauza amplasării sale, care nu mai este strategică, și a costurilor de producție care sunt prea mari. Din aceste motive, ne gândim să o închidem sau să o vindem în termen de trei ani”, a declarat Pascal Gilet, Președinte și CEO al Heineken Franța.

„Prioritatea noastră în această perioadă va fi să sprijinim angajații afectați. De asemenea, vom acorda o atenție deosebită oricărei oferte de preluare a fabricii. Acest proiect se bazează în special pe ambiția de a ne menține volumele generale de producție din Franța în unități performante”, completeză Pascal Gilet.


Citește și: Piața berii, scădere a volumelor vândute de 4% în primele 8 luni


Fabrica de la Schiltigheim a fost extinsă în 2017, producătorul olandez de bere investind 9,3 milioane de euro pentru a-și crește capacitatea de producție.

În urmă cu două luni, producătorul de bere HEINEKEN România și-a anunțat intenția de a înceta activitatea de producție a fabricii din Constanța și de a transfera, în timp, elemente ale capacităților de producție și ambalaje ale fabricii către celelalte trei unități deținute de HEINEKEN în Craiova, Miercurea Ciuc și Ungheni. Data estimată pentru închidere este septembrie 2023.

„Suntem mândri de tradiția noastră în fabricarea berii, din Constanța, însă fabrica a funcționat mult sub capacitate de câțiva ani. Este necesar să avem cea mai eficientă amprentă de producție pentru a asigura creșterea și investiții suplimentare, pe termen lung. Vom continua, de asemenea, să investim semnificativ în cele trei fabrici rămase, pentru a ne susține ambiția de creștere și dezvoltare durabilă, păstrând o prezență puternică pe piața românească și în comunitățile în care activăm”, declarau reprezentanții HEINEKEN România la momentul anunțului.

HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii
În 2024 piața locală a berii a reușit să crească modest, iar dinamica businessului HEINEKEN România a fost una pozitivă. Mai mult decât...
Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România
Campania Heineken UEFA Champions League din acest an a fost prima campanie de retail media din industria berii din România, desfășurată în una...
strongbow
HEINEKEN a renunțat la importul Strongbow din Bulgaria și produce brandul la Miercurea Ciuc
HEINEKEN, al doilea cel mai important producător de bere din România, a început să producă brandul de cidru Strongbow în fabrica de la...
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
Producătorul de bere HEINEKEN România și-a anunțat intenția de a înceta activitatea de producție a fabricii din Constanța și de a...