Gold Plast, investiții de 30 mil. de euro în fabrica de la Topoloveni în ultimii 10 ani

Producătorul de veselă de unică folosință Gold Plast a investit în ultimii 10 ani aproximativ 30 de milioane de euro în fabrica de la Topoloveni, ajungând în acest moment la o capacitate de producție de circa 800 milioane de piese / an. De altfel, numai în perioada 2014-2016 compania a alocat un buget de peste 4 milioane de euro pentru investiții. Gold Plast, investiții de 30 mil. de euro în fabrica de la Topoloveni în ultimii 10 ani

“În ultimii 3 ani, Gold Plast a investit în fabrica de la Topoloveni peste 4 milioane de euro și va continua în următorii ani să investească atât pentru modernizarea echipamentelor de lucru cât și pentru eficientizarea procesului de producție. De asemenea, suntem preocupați de asigurarea unei resurse umane calificate și în acest scop avem proiecte în derulare cu școlile profesionale din teritoriu și cu Facultatea de Mecanică și Tehnologie a Universității din Pitești”, a declarat Luca Rabbia, director operațional Gold Plast (foto).

Produsele companiei se adresează în primul rând consumatorilor din industria ospitalității, care dețin o pondere de 73% în totalul vânzărilor dar și consumatorilor individuali 21% și industriali– 6%. Ponderea cea mai mare în structura vânzărilor o au farfuriile – 45%, tacâmurile – 27%, vesela pentru finger food – 20%, paharele – 8%.

“Intenționăm să abordăm mai intens piața din România bazându-ne pe faptul că industria locală a ospitalității a început să aibă din 2013 o contribuție importantă la PIB – 5,1% și este estimată o rată medie de creștere anuală de 3,8% pînă în 2024”, a adăugat Luca Rabbia.

Global Plast, parte a grupului italian Gold Plast,  a intrat pe piața din România în 2006, odată cu inaugurarea fabricii din Topoloveni. Grupul are sediul în Italia, deține 4 entități legale, 2 fabrici, 1 centru de inovație și un număr de 750 de angajați. Produsele sale sunt vândute în 39 de ţări, printr-o rețea de 17 distribuitori. În 2015 a înregistrat o cifră de afaceri de 32 milioane de euro, iar până în anul 2022, compania intenționează să-și dubleze veniturile.

Grupul Lactalis închide fabrica din Miercurea Ciuc și își consolidează investițiile în celelalte fabrici mari
Grupul Lactalis închide fabrica din Miercurea Ciuc și își consolidează investițiile în celelalte fabrici mari
Grupul Lactalis România anunță demararea procedurilor de închidere a operațiunilor de producție în unitatea sa din Miercurea Ciuc, în paralel...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Deși un an provocator, 2024 va reprezenta pentru Morad Foods o perioadă de consolidare și dezvoltare, deopotrivă. După ce a preluat brandurile...
Ciprian Roșca, Cramele Recaș: 2024 va fi ultimul an în care vom merge cu pași mici
Ciprian Roșca, Cramele Recaș: 2024 va fi ultimul an în care vom merge cu pași mici
Provocările par să fi devenit o tradiție a ultimilor ani, astfel încât 2024 nu putea face excepție de la regulă. Intrarea în vigoare a SGR...
Transavia: Estimăm dublarea cifrei de afaceri și a profitului până în 2026
Transavia: Estimăm dublarea cifrei de afaceri și a profitului până în 2026
După cel mai bun an din istoria companiei de aproape 33 de ani, cu venituri de peste 1 miliard de lei și un profit record pentru sector, și cu o...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...