Gold Plast, investiții de 30 mil. de euro în fabrica de la Topoloveni în ultimii 10 ani
Producătorul de veselă de unică folosință Gold Plast a investit în ultimii 10 ani aproximativ 30 de milioane de euro în fabrica de la Topoloveni, ajungând în acest moment la o capacitate de producție de circa 800 milioane de piese / an. De altfel, numai în perioada 2014-2016 compania a alocat un buget de peste 4 milioane de euro pentru investiții.
“În ultimii 3 ani, Gold Plast a investit în fabrica de la Topoloveni peste 4 milioane de euro și va continua în următorii ani să investească atât pentru modernizarea echipamentelor de lucru cât și pentru eficientizarea procesului de producție. De asemenea, suntem preocupați de asigurarea unei resurse umane calificate și în acest scop avem proiecte în derulare cu școlile profesionale din teritoriu și cu Facultatea de Mecanică și Tehnologie a Universității din Pitești”, a declarat Luca Rabbia, director operațional Gold Plast (foto).
Produsele companiei se adresează în primul rând consumatorilor din industria ospitalității, care dețin o pondere de 73% în totalul vânzărilor dar și consumatorilor individuali 21% și industriali– 6%. Ponderea cea mai mare în structura vânzărilor o au farfuriile – 45%, tacâmurile – 27%, vesela pentru finger food – 20%, paharele – 8%.
“Intenționăm să abordăm mai intens piața din România bazându-ne pe faptul că industria locală a ospitalității a început să aibă din 2013 o contribuție importantă la PIB – 5,1% și este estimată o rată medie de creștere anuală de 3,8% pînă în 2024”, a adăugat Luca Rabbia.
Global Plast, parte a grupului italian Gold Plast, a intrat pe piața din România în 2006, odată cu inaugurarea fabricii din Topoloveni. Grupul are sediul în Italia, deține 4 entități legale, 2 fabrici, 1 centru de inovație și un număr de 750 de angajați. Produsele sale sunt vândute în 39 de ţări, printr-o rețea de 17 distribuitori. În 2015 a înregistrat o cifră de afaceri de 32 milioane de euro, iar până în anul 2022, compania intenționează să-și dubleze veniturile.





