Doripesco intră pe piața apei îmbuteliate cu brandul Armonia

Compania Doripesco, care deține lanțul de restaurante cu același nume, a intrat pe piața apei îmbuteliate prin lansarea brandului Armonia. Investiția totală s-a ridicat la aproximativ 500.000 de euro – o parte fiind finanțare prin Oficiul teritorial pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii (OTIMMC) și o parte investiție proprie. Doripesco intră pe piața apei îmbuteliate cu brandul Armonia

„Proiectul de lansare a apei Armonia a început în urmă cu doi ani, timp în care am făcut o serie de studii, cercetări de piață privind denumirea produsului, designul ambalajului, piața țintă vizată, dar și achizițiile logistice propriu-zise. În ceea ce privește portretul brandului Armonia, produsul este plasat în categoria premium, având o identitate predominant feminină, care transmite spiritualitate, liniște și echilibru”, a declarat Alina Marina, directorul de marketing al companiei.

Zona de proveniență a apei Armonia se află în Pădurea Bogății - județul Brașov, acolo unde este și fabrica de îmbuteliere. În prezent, apa plată Armonia este disponibilă la 0.5 l, 1.25 l și 2 l.   În ceea ce privește strategia de vânzare, reprezentanții Doripesco au precizat că pentru început se vor concentra către retailerii din proximitatea zonelor de relaxare și celor rezidențiale. ”Penetrarea în piață va fi etapizată dinspre regional spre național. Vom acoperi atât rețelele moderne de retail, cât și rețelele independente, dar și piața de HoReCa”, a explicat Alina Marina.

Doripesco a înregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 11,2 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 10% față de anul 2013.
 

Fostul vicepreședinte Apemin, numit Director General Aqua Bilbor
Fostul vicepreședinte Apemin, numit Director General Aqua Bilbor
Producătorul de apă minerală naturală Aqua Bilbor anunță numirea noului Director General, Alin Gliga, și continuarea investițiilor pentru...
Ciprian Roșca, Cramele Recaș: 2024 va fi ultimul an în care vom merge cu pași mici
Ciprian Roșca, Cramele Recaș: 2024 va fi ultimul an în care vom merge cu pași mici
Provocările par să fi devenit o tradiție a ultimilor ani, astfel încât 2024 nu putea face excepție de la regulă. Intrarea în vigoare a SGR...
Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
În condițiile în care cuvântul „economisire” reprezintă termenul definitoriu al acestui an, nu este deloc surprinzător faptul că din ce...
Nicoltana a preluat fabrica Lipova de la Prodal ’94 și crește capacitate de îmbuteliere cu până la 25%
Nicoltana a preluat fabrica Lipova de la Prodal ’94 și crește capacitate de îmbuteliere cu până la 25%
Producătorul apei minerale naturale Keia – Izvorul Zăganului și Izvorul dintre Brazi a preluat, de la finalul anului trecut, fabrica de...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Perspective line pentru categoria de apă îmbuteliată în acest an
Perspective line pentru categoria de apă îmbuteliată în acest an
O categorie aflată pe un trend ascendent, dar nu neapărat din creșterea consumului, ci mai degrabă din inflație, apa îmbuteliată păstrează...