Déjà Vu Natural, producător local de săpunuri naturale, estimează o creștere de 20% în 2024

Compania locală Déjà Vu Natural, unul dintre principalii jucători pe piața produselor naturale, estimează că va încheia anul acesta cu o cifră de afaceri de aproape 300.000 euro, în creștere cu 20% față de anul anterior. Compania produce lunar 10.000 de săpunuri naturale și 4500 de săruri de baie în fabrica din București, peste 90% din vânzări fiind realizate în retail și farmacii. Deja vu Natural sapunuri naturale

În prezent, produsele naturale ale brand-ului Déjà Vu Natural sunt disponibile în peste 700 de puncte de vânzare, inclusiv în mari lanțuri de retail și farmacii. Parteneriatele strategice cu marile rețele de distribuție precum Auchan, DM, Bebe Tei, Beneva au adus produsele brandului românesc în fața consumatorilor și s-au remarcat în rândul retailerilor și clienților, datorită calității și transparenței produselor comercializate. Mai mult, Déjà Vu s-a afirmat și pe plan internțional, produsele românești fiind exportate și în Arabia Saudită, Marea Britanie și Portugalia.

„Prezența noastră inclusiv pe plan internațional ne dovedește faptul că brandul a câștigat încrederea retailerilor și a clienților, dar și faptul că există o cerere globală pentru produse cosmetice ecologice și naturale. Cu o atenție sporită acordată calității produselor și transparență în ceea ce privește ingredientele, am construit până acum o gamă largă formată din peste 20 de produse naturale, de la săpunuri și produse de îngrijire personală, la sare de baie și produse pentru îngrijirea corpului, toate realizate cu ingrediente provenite din surse sustenabile și etic obținute”, a declarat Irina Onosă-Volchivscaia, reprezentat Legal Déjà Vu Natural.

Potrivit acesteia, în topul celor mai vândute și apreciate produse se află săpunul cu lavandă și argilă, cel din mușețel, miere și gălbenele, săpunul cu mentă și cafea, urmate de săpunurile cu argilă, ghimbir și ienupăr și de cel cu scorțișoară.

Bazele Déjà Vu au fost puse în urmă cu 12 ani de către Ovidiu Onosă, unul dintre fondatorii companiei. Aceasta a fost creată din dorința de a dezvolta o afacere sustenabilă, cu un focus clar pe produse naturale de înaltă calitate, din ingrediente 100% naturale. Direcția inițială a businessului a fost de a oferi produse care să răspundă cerințelor de îngrijire personală ale consumatorilor, dar și care să respecte principii ecologice și etice. Investiția inițială a fost destinată unei linii de producție eficientă, achiziționării de materii prime de calitate și construirii unui brand care să inspire încredere și autenticitate.

„Unul dintre principalele atu-uri care ne diferențiază pe piață este garanția produselor 100% naturale, o certificare care implică un proces laborios și costisitor. De exemplu, uleiul de gălbenele din compoziția de bază a săpunurilor este produs de noi, o parte din materiile prime provin din culturi ecologice certificate, iar fiecare produs este testat fizio-chimic și microbiologic, fiind 100% garantate prin documentație certificată”, a completat Irina Onosă-Volchivscaia.

De asemenea, soluții naturale sunt utilizate și pentru prelungirea stabilității produselor, cele naturale având o durată mai scurtă de viață față de cele convenționale care includ conservanți chimici. Rețetele săpunurilor au fost perfecționate în continuu timp de zece ani, pentru a se ajunge la procentajul ideal de ingrediente care să ofere beneficii maxime celor care le folosesc.

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Cremeria, un business compatibil cu o rutină sănătoasă de beauty
Cremeria, un business compatibil cu o rutină sănătoasă de beauty
Farmacistă de profesie, Daniela Mincu a pornit businessul Cremeria din dorința de a aduce pe piața de cosmetice produse de îngrijire a tenului cu...
Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cu o experiență de trei decenii în lumea antreprenoriatului, Laura Baldini, fondatoarea brandului cu același nume, reușește să se plieze pe...