Cris-Tim și-a majorat afacerile cu 17% în S1

Grupul de firme Cris-Tim, unul dintre cei mai importanți producători de mezeluri din România, și-a majorat afacerile în primul semestru din acest an cu 17%, pe fondul creșterii volumului de vânzări, respectiv prin preț, a declarat pentru Progresiv Radu Timiș Jr., Directorul Comercial al companiei. Cris-Tim și-a majorat afacerile cu 17% în S1

„Principalul factor de creștere este strategia companiei, orientată  către inovație, la care se adaugă efortul de educare a consumatorului cu privire la calitatea produselor pe care le achiziționează și le consumă, prin campania Eticheta Curată (lansată în mai anul acesta). Alte elemente care au contribuit la creșterea cifrei de afaceri au fost, desigur, consumul în creștere și lansarea de noi produse”, a mai spus Radu Timiș Jr. (foto).

În acest an, compania a lansat proiectul „Eticheta curată” – produse fără gluten, fără amidon, fără MDM, fără soia, coloranți sintetici sau monoglutamat de sodiu adăugat – printr-o investiție de peste 7 milioane de euro, orientată spre două direcții: una tehnologică și alta de inovație la nivel de rețete. În luna septembrie, Cris-Tim anunța și eliminarea caragenanului din gama de produse comercializate.

Potrivit lui Radu Timiș Jr., principala provocare a primelor șase luni din acest an a fost reprezentată de instabilitatea prețului cărnii pe plan extern, cu impact direct asupra costurilor finale ale produselor.

„Piața de mezeluri este una dinamică și totodată structurată la nivel de categorii de produs. O parte dintre producători și-au orientat atenția către anumite categorii de produse, iar alții și-au continuat strategia de dezvoltare. Putem spune că produsele feliate sunt în continuare în preferințele consumatorilor, cu un procent de creștere mai accentuat decât piața, chiar dacă încă nu reprezintă o pondere foarte mare față de produsele vrac”, a mai menționat directorul comercial.

Întrebat despre stadiul rețelei proprii de magazine, acesta a afirmat că numărul unităților este „mic” – fără a oferi detalii suplimentare cu privire la acest aspect – iar compania nu are în plan creșterea rețelei. Mai mult, Radu Timiș Jr. susține că în acest moment magazinele au un rol social, oferind prețuri de fabrică.

Grupul Cris-Tim, controlat de omul de afaceri Radu Timiș, a raportat anul trecut afaceri de 122 de milioane de euro, în creștere cu 18% față de 2015 și un profit operațional de 10 milioane de euro. Din grupul Cris-Tim fac parte mai multe companii, Recunoștința Prod-Com care administrează fabrica de mezeluri de la Filipeștii de Pădure, Eco-Ferm care operează divizia de producție și procesare a laptelui, Impex Cris-Tim care reprezintă divizia de ready-meals și magazine și Cris-Tim 2 Prodcom care operează divizia de distribuție de produse din carne și lapte.

Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...
Ligia Smadu revine în echipa Cris-Tim ca director de marketing
Ligia Smadu revine în echipa Cris-Tim ca director de marketing
Grupul Cris-Tim, unul dintre cei mai mari jucători din piața preparatelor din carne, a numit-o pe Ligia Smadu în funcția de Director de...
Radu Timiș Jr. a preluat funcția de CEO al grupului Cris-Tim
Radu Timiș Jr. a preluat funcția de CEO al grupului Cris-Tim
Radu Timiș Junior, fiul fondatorilor grupului Cris-Tim, a fost numit în poziția de CEO, preluând astfel conducerea unui business de peste 250 de...
Cris-Tim și-a majorat afacerile cu 17% în S1
Cris-Tim și-a majorat afacerile cu 17% în S1
Grupul de firme Cris-Tim, unul dintre cei mai importanți producători de mezeluri din România, și-a majorat afacerile în primul semestru din...