Cris-Tim investește 5,5 milioane de euro în ready-meal

Cris-Tim, unul dintre cei mai mari producători alimentari din România, are în plan investiții de 5,5 milioane de euro în dezvoltarea segmentului ready-meal (n.r. mâncare gata preparată), a declarat pentru Progresiv Vladimir Mănăstireanu, Vice Președintele companiei. Cris-Tim investește 5,5 milioane de euro în ready-meal

Investiția va avea loc în două etape, în primă fază fiind vorba despre extinderea și modernizarea secției de catering. Proiectul va fi finalizat în luna octombrie și valoare investiției se ridică la 1,5-2 milioane de euro. Pentru anul viitor Cris-Tim are în plan contruirea unei fabrici noi de ready meal la Filipeștii de pădure, investiția fiind de circa 4 milioane de euro.

Creștere de 25% a businessului în primele șase luni

În ceea ce privește performanța companiei, în primele șase luni ale acestui an Cris-Tim a înregistrat o creștere a vânzărilor cu circa 20-25%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precendent. De asemenea, vânzările companiei au crescut și în urma reducerii TVA.

”În luna iunie, comparativ cu luna mai creșterea a fost între 10% și 15% din punct de vedere al vânzărilor. Astfel, pentru acest an vizăm un avans de 25%  pe toate segmentele de evaluare: cifră de afaceri, vânzări, produse”, a declarat Vladimir Mănăstireanu.

În plus, tot pentru anul acesta, producătorul intenționează să lanseze o gamă de mezeluri pentru copii. Inițial gama ”Obrăjor” va cuprinde două sortimente, Parizer cu vită și Parizer cu dovleac.

Din grupul Cris-Tim fac parte mai multe companii: Recunoștința Prod-Com care administrează fabrica de mezeluri de la Filipeștii de Pădure, Eco-Ferm care operează divizia de producție și procesare a laptelui, Impex Cristim care reprezintă divizia de preparate și rețeaua de magazine și Cristim2Prodcom care operează divizia de distribuție de produse din carne și lapte. Anul trecut, Cris-Tim a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 90 de milioane de euro.

Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Ligia Smadu revine în echipa Cris-Tim ca director de marketing
Ligia Smadu revine în echipa Cris-Tim ca director de marketing
Grupul Cris-Tim, unul dintre cei mai mari jucători din piața preparatelor din carne, a numit-o pe Ligia Smadu în funcția de Director de...
Drumul spre maturizare al produselor ready-to-eat, categoria care „cumpără” timp
Drumul spre maturizare al produselor ready-to-eat, categoria care „cumpără” timp
2021 reprezintă pentru piața produselor ready-to-eat anul cu creșteri de două cifre, avans bazat pe investițiile în inovație făcute de...