Carrefour lansează o gamă nouă de iaurt marcă proprie

Carrefour România își extinde portofoliul de produse marcă proprie și lansează o nouă gamă de iaurt disponibilă în cinci variante.Carrefour lansează o gamă nouă de iaurt marcă proprie

Design-ul ambalajului surprinde simplitatea și veselia noilor produse, dar şi echilibrul dintre gustul acrişor şi textura cremoasă care caracterizează noua gamă. În aceeaşi notă, fiecare dintre iaurturile nou lansate poartă denumiri care evocă elemente autohtone, precum roșu de bujor sau verde de pomișor.

Noua gamă de iaurturi este disponibilă consmatorilor la preţuri accesibile, într-o varietate de gramaje:

  •  iaurt degresat 0,1% grăsime, acrișor cu o consistență ușor cremoasă - „albastru de norișor” - 140g și 375g;
  •  iaurt de băut 2% grăsime, acrișor cu o consistență lichidă – „prospețimea zorilor” -  375g;
  •  iaurt 2% grăsime, acrișor cu o consistență ușor cremoasă - „prospețimea zorilor” -  375g;
  •  iaurt 2,8% grăsime, acrișor cu o consistență cremoasă – „verde de pomișor” - 140g, 375g și 900g;
  •  iaurt 3,5% grăsime, ușor acrișor cu o consistență fină, cremoasă– „roșu de bujor” - 900g.

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. În România, Grupul Carrefour numără 170 de magazine dintre care 27 hypermarketuri Carrefour, 89 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 9 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.
 

Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Din 27 august, locuitorii din Bacău își pot face cumpărăturile zilnice în magazinul Supeco, un concept de supermarket cu produse locale și...