Caroli îşi extinde portofoliul de produse cu o nouă gamă de crenvurști

Caroli Foods Group, unul dintre principalii jucători ai pieței de mezeluri din România, a lansat o nouă gamă de crenvurști, cu 80% carne. Noii crenvurşti Caroli sunt produşi în fabrica de la Piteşti şi sunt disponibili în două variante: cu carne de pui şi cu carne de porc.Caroli îşi extinde portofoliul de produse cu o nouă gamă de  crenvurști

“Lansarea noii oferte de crenvurști Caroli cu 80% carne vine ca un răspuns la nevoile consumatorilor noștri.  Am realizat un studiu în rândul mamelor ai căror copii au vârste cuprinse între 4 și 12 ani. Potrivit acestui studiu, mamele consideră carnea ca fiind un aliment foarte important pentru o creștere armonioasă, iar crenvurștii se află în topul preferințelor alimentare ale copiilor. Astfel, brandul Caroli a venit cu un produs care să răspundă  atât nevoilor mamelor, prin conținutul mare de carne, cât și al copiilor care îndrăgesc aceste produse”, a declarat Ana Maria Băjan, Director de Marketing al Caroli Foods Group.

Gama de crenvurști cu 80% carne lansaţi sub brandul Caroli este disponibilă atât în varianta ambalată  în vid, cât și în varianta vrac şi este prezentată consumatorilor cu ajutorul Șervețelului Carolino, noul personaj introdus în viața brandului. În perioada următoare, Șervețelul Carolino are rolul de a comunica beneficiile acestei oferte propuse de Caroli tuturor consumatorilor cu copii care preferă crenvurști, într-un mod foarte creativ, educativ și distractiv.

Campania a început în mediul online, pe pagina de Facebook Caroli și va continua în perioada următoare pe TV și în magazine.

Grupul Caroli Foods a devenit liderul piaţei de mezeluri proaspete din România prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieţei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deţine un portofoliu format din brandurile Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro.
 

Gamă de produse vegetale de la Caroli pentru postul Paștelui
Gamă de produse vegetale de la Caroli pentru postul Paștelui
Interesul consumatorilor pentru produse vegetale sănătoase este mult mai ridicat în perioada postului Paștelui, conform statisticilor. Cele mai...
Roxana Manolescu, Caroli Foods Group: Investițiile, esențiale în perioade de criză
Roxana Manolescu, Caroli Foods Group: Investițiile, esențiale în perioade de criză
Pe o piață marcată de impredictibilitate, Caroli Foods Group, companie cu venituri anuale brute de peste o sută de milioane de euro, a mizat anul...
Adrian Vlaicu, Caroli Foods Group: Credem în potențialul acestei categorii și construim oportunități pas cu pas
Adrian Vlaicu, Caroli Foods Group: Credem în potențialul acestei categorii și construim oportunități pas cu pas
Deși încă la început de drum în piața de ready meals, producătorul Caroli Foods Group are încredere în potențialul acestei categorii și...
Roxana Manolescu, Caroli: „Avem curajul de a construi viitorul chiar și în situații dificile”
Roxana Manolescu, Caroli: „Avem curajul de a construi viitorul chiar și în situații dificile”
În timp ce piața s-a confruntat cu transformări și provocări continue, 2021 a însemnat pentru Caroli Foods Group un an al construirii...
Caroli Foods se extinde pe piața produselor ready-to-eat
Caroli Foods se extinde pe piața produselor ready-to-eat
Caroli Foods Romania se extinde pe piața ready-to-eat odată cu lansarea gamei Ready Meals Maestro, formată din șapte rețete. Investiția în...
Adrian Vlaicu, noul Director de Vânzări și Logistică al Caroli Foods
Adrian Vlaicu, noul Director de Vânzări și Logistică al Caroli Foods
Caroli Foods Group, liderul pieței preparatelor din carne ambalate în România, l-a numit Director de Vânzări și Logistică pe Adrian...