Gamă de produse vegetale de la Caroli pentru postul Paștelui

Interesul consumatorilor pentru produse vegetale sănătoase este mult mai ridicat în perioada postului Paștelui, conform statisticilor. Cele mai recente studii arată că 45% din populația României respectă, total sau parțial, Postul Mare. Iar în perioada celui mai lung post din an, consumatorii găsesc la raft o selecție variată de produse vegetale din categoriile Caroli Vegalia și mâncăruri gata preparate Maestro din portofoliul Caroli Foods Group. Gamă de produse vegetale de la Caroli pentru postul Paștelui

„Observăm, în general, un interes în creștere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate în portofoliul brandurilor Caroli și Maestro sunt realizate pe baza unor rețete menite să asigure aportul de proteine vegetale. Produsele Caroli Vegalia, realizate pe bază de proteină de mazăre, și mâncărurile gata preparate Maestro, cu ingrediente naturale și fără conservanți sau aditivi, sunt o alegere potrivită de consum în perioada postului Paștelui sau pentru consumatorii care urmează diete vegetariene, care vor să integreze în regimul lor alimentar acest tip de produse. Produsele vegetale din portofoliul companiei reprezintă un alt mod prin care oferim consumatorilor alternative de consum în funcție de preferințele lor culinare și le facem, astfel, alegerea mai facilă“, explică Ana Maria Costea, Executive Marketing Director Caroli Foods Group.

Produsele din gama Caroli Vegalia sunt preparate pe bază de proteină de mazăre, numai cu ingrediente vegetale, nu conțin organisme modificate genetic și nu au gluten. Patru sortimente din această gamă sunt disponibile în magazine în această perioadă: Baton vegetal clasic (400 g), Baton vegetal cu ardei (400 g), Pastă vegetală cu ciuperci (150 g) și Pastă vegetală cu ceapă verde (150 g).

Gama de mâncăruri gata preparate Maestro include supe și feluri principale de mâncare în porții sățioase, a câte 350 - 400 de grame, reprezentând cantitatea optimă pentru a evita consumul exagerat sau risipa alimentară. În plus, produsele ready meals Maestro sunt ambalate și pasteurizate printr-o tehnică specială, care le permite să își păstreze prospețimea timp îndelungat, până la 60 de zile.

Produsele gata preparate din gama Maestro prezente pe rafturile magazinelor în perioada Postului Mare sunt: Ciorbă de fasole cu cimbru, Supă cremă de ciuperci cu nucșoară, Supă cremă de legume, Supă cremă de roșii cu busuioc, Supă cremă de țelină cu pătrunjel, Spanac cu mămăliguță, Tocăniță de ciuperci cu mămăliguță.

Gamele Caroli Vegalia si ready meals Maestro pot fi găsite la nivel național, în magazinele de tip hypermarket, supermarket, cash & carry (doar Caroli Vegalia), discounter (doar Caroli Vegalia) și E-commerce.

Caroli Foods Group este unul dintre marii producători de pe piața produselor de carne ambalată din România. Compania a fost înființată în 1994 și oferă în prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin intermediul a cinci mărci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo.

Compania are o fabrică la Pitești și dispune de facilități logistice importante în toată țara precum și de o rețea extinsă de distribuție. Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma, un grup alimentar multinațional, cu operațiuni în Europa, America de Nord și America de Sud. Sigma produce și comercializează mai multe categorii de produse, cum ar fi: carne ambalata și proaspătă, produse lactate, produse pe bază de plante, precum și alimente congelate sau gata de consum. 

Roxana Manolescu, Caroli Foods Group: Investițiile, esențiale în perioade de criză
Roxana Manolescu, Caroli Foods Group: Investițiile, esențiale în perioade de criză
Pe o piață marcată de impredictibilitate, Caroli Foods Group, companie cu venituri anuale brute de peste o sută de milioane de euro, a mizat anul...
Adrian Vlaicu, Caroli Foods Group: Credem în potențialul acestei categorii și construim oportunități pas cu pas
Adrian Vlaicu, Caroli Foods Group: Credem în potențialul acestei categorii și construim oportunități pas cu pas
Deși încă la început de drum în piața de ready meals, producătorul Caroli Foods Group are încredere în potențialul acestei categorii și...
Caroli Foods: Piața de ready meals poate bifa o creștere anuală de cel puțin 5% în valoare
Caroli Foods: Piața de ready meals poate bifa o creștere anuală de cel puțin 5% în valoare
2021 reprezintă pentru piața produselor ready-to-eat anul cu creșteri de două cifre, avans bazat pe investițiile în inovație făcute de...
Caroli Foods se extinde pe piața produselor ready-to-eat
Caroli Foods se extinde pe piața produselor ready-to-eat
Caroli Foods Romania se extinde pe piața ready-to-eat odată cu lansarea gamei Ready Meals Maestro, formată din șapte rețete. Investiția în...