Adrian Vlaicu, noul Director de Vânzări și Logistică al Caroli Foods

Caroli Foods Group, liderul pieței preparatelor din carne ambalate în România, l-a numit Director de Vânzări și Logistică pe Adrian Vlaicu. Adrian Vlaicu, noul Director de Vânzări și Logistică al Caroli Foods

Adrian Vlaicu face parte din companie de 10 ani, prima poziție ocupată fiind cea de National Key Account Manager. Treptat, Adrian a gestionat extinderea operațiunilor companiei în alte canale de vânzare sau externalizarea serviciilor de merchandising. Datorită rezultatelor obținute, a urmat promovarea acestuia ca lider al canalului IKA.

„Cred că o poziție nu este doar un titlu, ci implică acțiune și exemplu. Coordonarea activității unei echipe de peste 500 de angajați Caroli din departamentele de vânzări, shopper marketing și logistică, care și-a demonstrat capacitatea de a face performanță atât la nivel de individ, cât și ca echipă, este atât o onoare, cât și o responsabilitate”, a declarat Adrian Vlaicu.

Înainte de a se alătura Caroli Foods, Adrian Vlaicu a lucrat pentru companii precum Intersnack România și Red Bull România.

În prezent, portofoliul comun al Caroli Foods Group include 5 mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, însumând peste 200 de produse. Totodată, compania deține o fabrică în Pitești, depozite în toată țara, o flotă de peste 350 autoturisme, precum și o rețea de distribuție. Compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 450,2 milioane de lei, în creștere cu 7% comparativ cu 2017, respectiv un profit net de 32,4 milioane de lei.

Caroli Foods Group a fost achiziționată integral, în 2017, de către Sigma, un grup cu afaceri de 6,3 miliarde de dolari și peste 45.000 de angajați în 70 de fabrici, 208 de centre de distribuție și peste 640.000 de puncte de vânzare. În 2018, volumul total al producției companiei a depășit 1,7 milioane de tone. Sigma operează în 18 țări din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite și America Latină.

Caroli lansează o nouă campanie de comunicare
Caroli lansează o nouă campanie de comunicare
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea unei noi...
Gamă de produse vegetale de la Caroli pentru postul Paștelui
Gamă de produse vegetale de la Caroli pentru postul Paștelui
Interesul consumatorilor pentru produse vegetale sănătoase este mult mai ridicat în perioada postului Paștelui, conform statisticilor. Cele mai...
Roxana Manolescu, Caroli Foods Group: Investițiile, esențiale în perioade de criză
Roxana Manolescu, Caroli Foods Group: Investițiile, esențiale în perioade de criză
Pe o piață marcată de impredictibilitate, Caroli Foods Group, companie cu venituri anuale brute de peste o sută de milioane de euro, a mizat anul...
Adrian Vlaicu, Caroli Foods Group: Credem în potențialul acestei categorii și construim oportunități pas cu pas
Adrian Vlaicu, Caroli Foods Group: Credem în potențialul acestei categorii și construim oportunități pas cu pas
Deși încă la început de drum în piața de ready meals, producătorul Caroli Foods Group are încredere în potențialul acestei categorii și...
Caroli Foods se extinde pe piața produselor ready-to-eat
Caroli Foods se extinde pe piața produselor ready-to-eat
Caroli Foods Romania se extinde pe piața ready-to-eat odată cu lansarea gamei Ready Meals Maestro, formată din șapte rețete. Investiția în...
Directorul Financiar al Caroli preia conducerea grupului
Directorul Financiar al Caroli preia conducerea grupului
Caroli Foods Group, liderul pieței preparatelor din carne ambalate în România, a numit-o pe Roxana Manolescu în funcția de Director General al...