Caroli Foods se extinde pe piața produselor ready-to-eat

Caroli Foods Romania se extinde pe piața ready-to-eat odată cu lansarea gamei Ready Meals Maestro, formată din șapte rețete. Investiția în noua linie de producție se ridică la suma de 450.000 de euro. Produsele sunt pregătite în fabrica de la Pitești, utilizând tehnologia revoluţionară Micvac, adusă pentru prima oară în România de Maestro. Echipamentul inovator Micvac asigură pasteurizarea și sigilarea preparatelor direct în caserole, prevăzute cu supape „inteligente”, care asigură prospețimea conținutului, timp îndelungat. Caroli Foods se extinde pe piața produselor ready-to-eat

Gama Ready Meals Maestro conține șapte rețete, gătite cu ingrediente naturale (fasole cu cârnați, chifteluțe marinate cu piure, gulaș de vită, mazăre cu carne de pui, varză cu cârnați, ostropel cu mămăliguță, paste cu carne de vită) și fără conservanți.

„Caroli Foods Group și-a asumat pionieratul în abordarea unor soluții excepționale pentru consumatorii noștri, construindu-și astfel strategia de dezvoltare pe termen lung. Pentru prima dată în țara noastră folosim o tehnologie unică în România, cu ajutorul căreia producem noul nostru portofoliu de mâncăruri gata preparate Maestro. Astfel, am realizat produse unice, chiar într-un context dificil. Am avut curajul să instalăm în fabrica noastră din Pitești o linie tehnologică nouă, ale cărei produse oferă multiple beneficii consumatorilor noștri,” a declarat Roxana Manolescu, CEO al Caroli Foods Group.

Conform datelor obținute din GlobalData_Romania Report, piața de Ready Meals estimează o creștere anuală de 8% în perioada 2018-2023. Conform unui studiu Isense Solutions din martie 2021, izolarea i-a forțat pe oameni să descopere un nou stil de viață, aproape jumătate din români lucrând de acasă. În plus, pandemia a generat schimbări în stilul de viață și nutriția consumatorilor, iar 30% dintre români și-au deteriorat rutina de luare a mesei.

„Această poziționare strategică în categoria mâncărurilor gata preparate a apărut ca răspuns la nevoile consumatorilor. Ne-am implicat într-o călătorie complexă de cercetare, descoperire, dezvoltare și creare a unui mix inovator și complex. Aceasta este o etapă majoră în strategia noastră de creștere pe care o pregătim de mai mult timp, luând în considerare tendințele pieței, comportamentul consumatorilor și potențialul de creștere. Noile produse propuse sub marca Maestro sunt extraordinare - odată încercate, consumatorii vor deveni mari fani, bucurându-se de inovație și produse delicioase în viața lor de zi cu zi,” a spus Ana-Maria Băjan, Director Marketing & PR Caroli Foods Group.

Caroli Foods Group, parte a Grupului Sigma, este lider pe piața din România a produselor procesate din carne și totodată unul dintre cei mai de succes producători din Europa de Sud-Est. Compania a luat naștere în România în 1994 și, de la înființare și până în prezent, a oferit produse alimentare de calitate pentru toate tipurile de consumatori. Portofoliul Caroli include în prezent cinci mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, oferind peste 200 de produse alimentare. Caroli Foods Group deține o fabrică în Pitești, depozite în întreaga țară, o flotă auto semnificativă și a dezvoltat o amplă rețea de distribuție.
 

Caroli lansează o nouă campanie de comunicare
Caroli lansează o nouă campanie de comunicare
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea unei noi...
Gamă de produse vegetale de la Caroli pentru postul Paștelui
Gamă de produse vegetale de la Caroli pentru postul Paștelui
Interesul consumatorilor pentru produse vegetale sănătoase este mult mai ridicat în perioada postului Paștelui, conform statisticilor. Cele mai...
Roxana Manolescu, Caroli Foods Group: Investițiile, esențiale în perioade de criză
Roxana Manolescu, Caroli Foods Group: Investițiile, esențiale în perioade de criză
Pe o piață marcată de impredictibilitate, Caroli Foods Group, companie cu venituri anuale brute de peste o sută de milioane de euro, a mizat anul...
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...
Adrian Vlaicu, Caroli Foods Group: Credem în potențialul acestei categorii și construim oportunități pas cu pas
Adrian Vlaicu, Caroli Foods Group: Credem în potențialul acestei categorii și construim oportunități pas cu pas
Deși încă la început de drum în piața de ready meals, producătorul Caroli Foods Group are încredere în potențialul acestei categorii și...
Caroli Foods: Piața de ready meals poate bifa o creștere anuală de cel puțin 5% în valoare
Caroli Foods: Piața de ready meals poate bifa o creștere anuală de cel puțin 5% în valoare
2021 reprezintă pentru piața produselor ready-to-eat anul cu creșteri de două cifre, avans bazat pe investițiile în inovație făcute de...