Campanie de vară de la Gerlinéa

Nutrivita Marketing și Distribuție, importatorul produselor de management al greutății corporale Gerlinéa, lansează campania „#Hai la plajă cu Gerlinéa!” ce se desfășoară în perioada 6 iulie – 31 august 2015. Cumpărătorii care achiziționează un produs Gerlinéa se pot înscrie cu bonul/ factura în concurs pe www.Gerlinéa.ro sau pe www.facebook.com/GerlinéaRomania. Printre premiile puse în joc, pe lângă accesorii de plajă (genti, pălării de soare și papuci), este și un weekend pentru două persoane pe Coasta de Azur. Campanie de vară de la Gerlinéa

Gama Gerlinéa numără în prezent 27 de SKU-uri, grupate în două mari categorii:  substitute de masă (batoane sau shake-uri proteice) și gustări hipocalorice (batoane și biscuiți proteici), disponibile în mai multe variante de arome și ambalaje.

Nutrivita Marketing și Distribuție mai are în portofoliu mărci ca Isostar, Gerble, Modifast, Cereline, Cereal Bio, Bauckhof și Allergo.

consumator1
Micul dejun sau radiografia unui obicei sănătos de consum
Chiar dacă în viziunea românilor prânzul pare a fi cea mai importantă masă a zilei, frecvența cu care aceștia consumă săptămânal...
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Dacă pentru categoria de biscuiți 2023 a fost un an bun nu același lucru se poate spune despre anul care urmează. Chiar dacă biscuiții au fost...
Cerealele, categoria care se dezvoltă pe două momente de consum
Cerealele, categoria care se dezvoltă pe două momente de consum
Estimată la 89 de milioane de euro, piața de cereale și batoane de cereale are încă spațiu de dezvoltare din moment ce consumul local este sub...
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
O categorie dinamică, care a bifat creșteri double digit în valoare în ultimul an, piața produselor BIO se bucură de popularitate în rândul...
Nutrivita: „Pe segmentul BIO pentru copii va conta inovația, ca factor de creștere, dar și puterea furnizorilor de a asigura un flux constant de mărfuri”
Nutrivita: „Pe segmentul BIO pentru copii va conta inovația, ca factor de creștere, dar și puterea furnizorilor de a asigura un flux constant de mărfuri”
Pe o piață dominată de contextul inflaționist, dar și provocări pe lanțul de aprovizionare, Nutrivita, unul dintre cei mai importanți...
Nișele vegan, bio și fără zahăr, pilonii de creștere pentru businessul Nutrivita
Nișele vegan, bio și fără zahăr, pilonii de creștere pentru businessul Nutrivita
Dacă 2019 a fost un an excepțional, care a marcat vârful premiumizării pieței de produse dietetice și BIO din ultimii 5 ani, perioada pandemiei...