Bogdan Popescu, noul director de vânzări al Grupului DIANA

După cinci ani în care a ocupat funcția de Director Logistică în cadrul Grupului Diana, Bogdan Popescu a fost numit Director de Vânzări - Abator și Fabrica de Mezeluri & Pescăria Magic. Acesta preia portofoliul de la Gelu Minea care a ocupat această funcție timp de un an și cinci luni, fiind cooptat din această lună în echipa Scandia Food. Bogdan Popescu, noul director de vânzări al Grupului DIANA

„Această promovare internă subliniază angajamentul nostru față de recunoașterea și cultivarea talentului în cadrul companiei. Având la bază o expertiză solidă ca Director de Logistică timp de cinci ani, suntem convinși că Bogdan va aduce o perspectivă inovatoare și o strategie consolidată diviziei de vânzări”, declară reprezentanții DIANA.

Compania DIANA, fondată în 1991 în Râmnicu Vâlcea, se află în topul abatoarelor din România, dar ocupă un loc important și în topul producătorilor de preparate din carne cu capital 100% românesc.

În vara anului trecut, proprietarii grupului Diana au achiziționat integral compania Magic Tic Tac, producătorul brandului Pescaria Magic. Preluarea a înseamnat o nouă dimensiune a businessului, Magic Tic Tac integrând o fabrică în județul Vâlcea cu o capacitate de producție de 1.200 de tone de pește și o rețea de șase magazine, situate în piețele alimentare și zone cu trafic important din Râmnicu Vâlcea și Horezu.


Citește și Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială


Dincolo de magazinele preluate în urma achiziției Magic Tic Tac, retailerul este deja prezent în șase județe, la final anului trecut numărând 72 de locații.

Rețeaua de magazine Diana reușește să extindă baza de clienți de la an la an atât prin expansiune, dar și prin fidelizare bazată pe sortimentație. Strategia de business adoptată de retailer s-a tradus printr-o creștere cu 25% a cifrei de afaceri în 2022 raportat la 2021. Iar pentru a menține dezvoltarea sustenabilă, compania a bugetat pentru acest an investiții ce depășesc suma de două milioane de euro doar în acest segment de business.

Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri
Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri
Retailerul Magazine Diana a încheiat anul financiar 2023 cu o cifră de afaceri de peste 400 de milioane de lei, marcând o creștere de cel puțin...
Magazinele Diana, evoluție bazată pe investiții constante în dezvoltare
Magazinele Diana, evoluție bazată pe investiții constante în dezvoltare
Prezentă în șase județe, rețeaua de magazine Diana reușește să extindă baza de clienți de la an la an atât prin expansiune, dar și prin...
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în extinderea rețelei de magazine și deschide o nouă locație în mediul rural. Deschis în...
Proprietarii Diana preiau integral businessul Pescăria Magic
Proprietarii Diana preiau integral businessul Pescăria Magic
Familia Crăciunescu, proprietarii grupului Diana din Râmnicu Vâlcea, a achiziționat integral compania Magic Tic Tac, producătorul brandului...