Apa Calipso, creștere de circa 30% a afacerilor în 2017, până la 65 mil. lei

Îmbuteliatorul român de apă de izvor, Calipso, a închis 2017 cu o cifră de afaceri cu peste 30% mai mare ca în anul precedent și a livrat 210 milioane de litri de apă. Astfel, compania a atins o cifră de afaceri de aproximativ 65 de milioane de lei. Apa Calipso, creștere de circa 30% a afacerilor în 2017, până la 65 mil. lei

Creșterea a venit pe fondul investițiilor în valoare de 10 milioane de lei realizate în ultimii 2 ani. „Numai în 2017 am investit aproximativ 5 milioane de lei în modernizarea și eficientizarea capacității de producție și ne-am extins rețeaua de colaboratori. Am pus accent pe reducerea amprentei de carbon și am investit în tehnologii noi de ambalare care reduc consumul de plastic cu 60 de tone anual. Creștem organic și natural”, a declarat Daciana Siderache, director general Apa Calipso. 

Apa de izvor îmbuteliată de Apa Calipso a ajuns la consumator prin intermediul magazinelor tradiționale și preponderent în magazinele din comerțul modern.

Investiții de 4 milioane de lei în 2018

Pentru acest an, compania își propune să investească în eficientizarea și extinderea capacității de producție și de depozitare, precum și reducerea cantității de plastic pusă pe piață. „Anul acesta am planificat un buget de investiții de 4 milioane de lei. Suntem întotdeauna la curent cu noile tehnologii în domeniu și ne propunem să implementăm cele mai moderne aparaturi de producere și ambalare, care sunt prietenoase cu mediul, dar și eficiente. Gândim și extinderea portofoliului de produse”, a  adăugat Daciana Siderache.

În ceea ce privește caracteristicile pieței, antreprenoarea observă consumatorii care încep să pună accent pe calitatea și puritatea apei. De asemenea, prețurile mici nu mai reprezintă o componentă importantă când vine vorba despre apă. „S-a depășit acest pas psihologic. Consumatorii încep să cunoască piața, de orice natură ar fi ea. Accesul la informație face lumea produselor mai transparentă, iar alegerile sunt făcute pe baza unui mix complex de considerente. Primează acum seriozitatea și raportul calitate preț”, a afirmat reprezentanta companiei.

Compania Apa Calipso a fost înființată în anul 1991, având acum peste 170 de angajați. Proiectul de extindere a capacității de îmbuteliere finalizat anul acesta ridică valoarea totală a investițiilor în producție ale companiei la peste 14 milioane de euro.

La Fântâna testează raftul de supermarket și se listează în Lidl
La Fântâna testează raftul de supermarket și se listează în Lidl
La Fântâna România, lider național pe piața de servicii B2B de apă și cafea, va fi prezentă în modul de testare, în premieră, pe rafturile...
Perspective line pentru categoria de apă îmbuteliată în acest an
Perspective line pentru categoria de apă îmbuteliată în acest an
O categorie aflată pe un trend ascendent, dar nu neapărat din creșterea consumului, ci mai degrabă din inflație, apa îmbuteliată păstrează...
Apa Calipso, avans de două cifre al vânzărilor la semestru
Apa Calipso, avans de două cifre al vânzărilor la semestru
Apa Calipso a atins în primul semestru din 2018 o creștere a cifrei de afaceri de 18%, comparativ cu anul precedent, până la pragul de 35 de...
Îmbuteliatorul Calipso a avut vânzări cu 25% mai mari în primul trimestru
Îmbuteliatorul Calipso a avut vânzări cu 25% mai mari în primul trimestru
Îmbuteliatorul român de apă de izvor, Calipso, a raportat o creștere a vânzărilor de 25% în primele trei luni ale lui 2018, față de...