Apa Calipso, avans de două cifre al vânzărilor la semestru
Apa Calipso a atins în primul semestru din 2018 o creștere a cifrei de afaceri de 18%, comparativ cu anul precedent, până la pragul de 35 de milioane de lei. Performanța are la bază atât avansul volumelor, dar și al investițiilor de peste 10 milioane de euro din ultimii doi ani, în echipamente, tehnologii și sisteme certificate internațional.
Anul acesta, Apa Calipso și-a extins portofoliul de produse, lansând pe piață produsele la 0,5 litri, distribuite în magazinele tradiționale și preponderent în magazinele din comerțul modern.
În plus, investițiile realizate în echipamentele de ambalat moderne și prietenoase cu mediul asigură reducerea cantităților de ambalaje puse pe piață, și, totodată, creșterea capacității de producție, având un nivel ridicat de eficiență. "Am pus accent pe reducerea amprentei de carbon și am investit în tehnologii noi de ambalare care reduc consumul de plastic cu 60 de tone anual. Creștem organic și natural", declară Daciana Siderache, Director General Apa Calipso (foto).
Compania Apa Calipso a fost înființată în anul 1991, având acum peste 190 de angajați, și a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 65 de milioane de lei. Proiectul de extindere a capacității de îmbuteliere finalizat anul acesta ridică valoarea totală a investițiilor în producție ale companiei la peste 14 milioane de euro.





