Îmbuteliatorul Calipso a avut vânzări cu 25% mai mari în primul trimestru

Îmbuteliatorul român de apă de izvor, Calipso, a raportat o creștere a vânzărilor de 25% în primele trei luni ale lui 2018, față de aceeași perioadă a anului trecut, și a vândut peste 50 de milioane de litri de apă în această perioadă. Creșterea la trei luni vine pe fondul investițiilor din anul 2017, au precizat reprezentanții companiei, într-un comunicat de presă. Îmbuteliatorul Calipso a avut vânzări cu 25% mai mari în primul trimestru

„Rezultatele sunt în linie cu obiectivele stabilite la începutul anului. În primele trei luni am vândut peste 50 de milioane litri de apă naturală de izvor”, a declarat Daciana Siderache, director general Apa Calipso.

De asemenea, compania anunță intrarea pe piața de apă îmbuteliată de 0,5 litri. „Constatăm o creștere constantă a vânzărilor la produsele noastre, ca urmare a măririi popularității brandului la nivel național. Noul produs Apa Calipso de 0,5 litri este o completare a gamei, a apărut organic ca urmare a dezvoltării brandului și businessului nostru. Am reușit să răspundem achizitorilor cu un produs de mare rulaj, după o investiție de 300.000 de mii euro în extinderea capacității de producție”, a mai spus Daciana Siderache.

Apa Calipso de 0,5 litri va ajunge la consumatori prin intermediul magazinelor tradiționale și a hypermaketurilor, începând de luna aceasta.

Compania Calipso a fost înființată în anul 1991, având acum peste 190 de angajați, şi a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 60 de milioane de lei. Calipso este producător și îmbuteliator de apă de izvor plată și carbogazoasă, băuturi răcoritoare și apă aromatizată. Noua unitate de producție cu o capacitate de producție de peste 1.000.000 litri/zi, a fost pusă în funcțiune din 2010 și este situată în jud. Ilfov, pe o suprafață de 40.000 mp.

Mihai Neagu, Perla Harghitei și Tușnad: „Nu decelerăm ritmul de creștere, dar nici eforturile și nici acțiunile”
Mihai Neagu, Perla Harghitei și Tușnad: „Nu decelerăm ritmul de creștere, dar nici eforturile și nici acțiunile”
Cu toate că măsurile legislative și transmiterea lor într-un mod mai puțin transparent îngreunează la scenă deschisă toată activitatea...
Românii rămân consumatori fideli de apă îmbuteliată, dar își diversifică opțiunile
Românii rămân consumatori fideli de apă îmbuteliată, dar își diversifică opțiunile
România se află într-un moment extrem de interesant pentru categoria de apă îmbuteliată, fiind într-un proces de expansiune și diversificare...
La Fântâna testează raftul de supermarket și se listează în Lidl
La Fântâna testează raftul de supermarket și se listează în Lidl
La Fântâna România, lider național pe piața de servicii B2B de apă și cafea, va fi prezentă în modul de testare, în premieră, pe rafturile...
Apa Calipso, avans de două cifre al vânzărilor la semestru
Apa Calipso, avans de două cifre al vânzărilor la semestru
Apa Calipso a atins în primul semestru din 2018 o creștere a cifrei de afaceri de 18%, comparativ cu anul precedent, până la pragul de 35 de...
Apa Calipso, creștere de circa 30% a afacerilor în 2017, până la 65 mil. lei
Apa Calipso, creștere de circa 30% a afacerilor în 2017, până la 65 mil. lei
Îmbuteliatorul român de apă de izvor, Calipso, a închis 2017 cu o cifră de afaceri cu peste 30% mai mare ca în anul precedent și a livrat 210...
După investiții de 2 mil. euro, Calipso a obținut un avans de 20% al volumelor de apă, la 9 luni
După investiții de 2 mil. euro, Calipso a obținut un avans de 20% al volumelor de apă, la 9 luni
Îmbuteliatorul român de apă de izor, Calipso, a înregistrat o creștere de 20 % a volumelor de apă, după primele nouă luni din 2017, de până...