Îmbuteliatorul Calipso a avut vânzări cu 25% mai mari în primul trimestru
Îmbuteliatorul român de apă de izvor, Calipso, a raportat o creștere a vânzărilor de 25% în primele trei luni ale lui 2018, față de aceeași perioadă a anului trecut, și a vândut peste 50 de milioane de litri de apă în această perioadă. Creșterea la trei luni vine pe fondul investițiilor din anul 2017, au precizat reprezentanții companiei, într-un comunicat de presă.
„Rezultatele sunt în linie cu obiectivele stabilite la începutul anului. În primele trei luni am vândut peste 50 de milioane litri de apă naturală de izvor”, a declarat Daciana Siderache, director general Apa Calipso.
De asemenea, compania anunță intrarea pe piața de apă îmbuteliată de 0,5 litri. „Constatăm o creștere constantă a vânzărilor la produsele noastre, ca urmare a măririi popularității brandului la nivel național. Noul produs Apa Calipso de 0,5 litri este o completare a gamei, a apărut organic ca urmare a dezvoltării brandului și businessului nostru. Am reușit să răspundem achizitorilor cu un produs de mare rulaj, după o investiție de 300.000 de mii euro în extinderea capacității de producție”, a mai spus Daciana Siderache.
Apa Calipso de 0,5 litri va ajunge la consumatori prin intermediul magazinelor tradiționale și a hypermaketurilor, începând de luna aceasta.
Compania Calipso a fost înființată în anul 1991, având acum peste 190 de angajați, şi a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 60 de milioane de lei. Calipso este producător și îmbuteliator de apă de izvor plată și carbogazoasă, băuturi răcoritoare și apă aromatizată. Noua unitate de producție cu o capacitate de producție de peste 1.000.000 litri/zi, a fost pusă în funcțiune din 2010 și este situată în jud. Ilfov, pe o suprafață de 40.000 mp.





