Ana şi Cornel implementează un nou concept de vânzare

Producătorul de preparate din carne Ana şi Cornel va deschide mai multe standuri cu vânzare en gros şi en detail în zonele comerciale din pieţele agroalimentare. Noul concept asigură desfacerea produselor congelate şi a preparatelor din carne Ana şi Cornel şi a fost implementat deja în pieţele din Târgovişte, Bucureşti şi Bacău.Ana şi Cornel implementează un nou concept de vânzare

Cu o suprafaţă de aproximativ 80 mp, fiecare stand oferă oportunitatea de achiziţie en gros şi en detail, reprezentând o soluţie viabilă atât pentru consumul zilnic, cât şi pentru clienţii specializaţi. Un astfel de spaţiu funcţionează încă din 2003 în Ploieşti şi decizia de a extinde acest model de vânzare se datorează vânzărilor înregistrate.

Prin implementarea noului sistem, Ana şi Cornel își continuă planurile de extindere și de introducere a soluțiilor eficiente și viabile pentru clienți. Până în acest moment, producătorul a investit 50.000 de euro  în construcţie şi echipamente.

“Una dintre preocupările noastre este aceea de a implementa servicii noi și de a găsi modalități pentru a veni în întâmpinarea nevoilor tuturor clienților noştri. Demararea proiectului standurilor în martie 2015 a reprezentat un pas în acest sens, iar răspunsul pozitiv primit din partea clienţilor, cât şi vânzările în creştere de la o luna la alta, ne arată că a reprezentat alegerea corectă. Pe viitor avem planuri de implementare a acestui concept de vânzare în Braşov şi Iaşi”, a declarat Carmina Paraschiv, Director General Ana şi Cornel.

Compania Ana şi Cornel a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 35 de milioane de euro, în uşoară creştere faţă de anul precedent. Pentru acest an, compania se aşteptă la o creştere a cifrei de afaceri între 8% şi 10%.

La sfârşitul anului trecut, reţeaua de magazine Ana şi Cornel avea operaţionale 85 de magazine proprii, amplasate în judeţele Buzău, Prahova, Dâmboviţa, Ialomiţa, Călăraşi, Buzău, Brăila, Galaţi, Bacău, Iaşi, Vaslui, Teleorman, Neamţ şi Bucureşti. Magazinele Ana şi Cornel comercializează în special produse proprii. Acestea reprezintă 80% din totalul produselor comercializate în punctele de vânzare ale companiei.

Produsele Ana şi Cornel acoperă o gamă largă precum: salamuri, cârnaţi, specialităţi crud-uscate, semipreparate şi carne proaspătă de porc, vită şi pasăre.

Ana Dumitrache, managerul cu o carieră ghidată de corectitudine
Ana Dumitrache, managerul cu o carieră ghidată de corectitudine
Ana Dumitrache și-a început cariera ca jurnalist, dar în momentul în care mediul nu a mai rezonat cu valorile sale, a făcut trecerea către...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Din 27 august, locuitorii din Bacău își pot face cumpărăturile zilnice în magazinul Supeco, un concept de supermarket cu produse locale și...