Afacerile Hochland în România, avans de două cifre în primul semestru

Hochland România, unul dintre principalii jucători pe piața locală de brânzeturi, și-a majorat afacerile în primul semestru cu peste 10% (creștere de două cifre n.red) și își propune să mențină acest avans și în a doua jumătate a acestui an, a declarat Andreea Marincescu, Director de Marketing al companiei. Afacerile Hochland în România, avans de două cifre în primul semestru

“Avem realizări foarte bune pe toate categoriile în care suntem prezenți, cu o creștere procentuală de două cifre per total business. Evoluția a fost dictată de un cumul de factori, dintre care amintim faptul că Hochland este un brand puternic pe piața din România, cu produse de calitate, iar acesta este un aspect apreciat de consumatori, în mod special acum, când contextul economic este favorabil. Ofertele din retail, precum și investiția din comunicare, au fost, de asemenea, factori importanți”, a precizat Andreea Marincescu.

Pentru acest an, producătorul are în plan o serie de lansări, una dintre cele mai importante fiind brânza Grünländer, prezentă deja în retail, brand produs în Germania, acolo unde ocupă o poziție importantă pe segmentul brânzeturilor naturale.

“Segmentul brânzeturilor naturale feliate are o dinamică foarte bună pe piața din România. Ne propunem ca lansarea Grünländer - una dintre cele mai importante inițiative Hochland din acest an - să contribuie semnificativ la dezvoltarea acestuia. Prin această lansare am avut în vedere dezvoltarea categoriei de brânzeturi naturale maturate. Această piață este dominată de cașcaval, dar în ultimii ani se observă o evoluție bună și pentru alte tipuri de brânzeturi similare cașcavalului. Consumatorii români sunt dispuși să încerce produse noi, iar brand-ul Hochland – cel mai cunoscut în categoria de brânzeturi – are șanse mari să recruteze consumatori pentru noile sale oferte”, a mai punctat Marincescu.

Pe lista de inițiative pentru acest an se află și extensii de gamă pe categorii importante în portfoliul Hochland, cum ar fi telemeaua și brânza topită.

“Se depun eforturi considerabile în noua campanie de comunicare Hochland, iar noile lansări au susținere în ATL și BTL. Vrem să creștem vizibilitatea mărcilor Hochland și Almette și să generăm mai multă interacțiune cu consumatorii. Investim, de asemenea, în tehnologie, dezvoltând fabrica de brânzeturi naturale din Sovata”, a spus Andreea Marincescu.

Producătorul de brânzeturi Hochland a înregistrat anul trecut o creștere a cifrei de afaceri cu 20% comparativ cu 2016, până la 338,2 milioane de lei. Compania deține pe plan local două unități de producție – Sighișoara și Sovata – și un număr mediu de 358 de angajați.

Parteneriat între Hochland România și GXO Logistics pentru activități de depozitare și transport cu temperatură controlată
Parteneriat între Hochland România și GXO Logistics pentru activități de depozitare și transport cu temperatură controlată
GXO Logistics, Inc. (NYSE: GXO), cel mai mare furnizor de logistică contractuală din lume, va gestiona o parte din activitățile specifice de...
Andreea Marincescu preia conducerea operațiunilor de marketing ale Intersnack la nivel regional
Andreea Marincescu preia conducerea operațiunilor de marketing ale Intersnack la nivel regional
Intersnack, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de snackuri, a recrutat-o pe Andreea Marincescu pentru poziția de Marketing...
Erik Hageleit, Hochland România: „Pandemia schimbă radical mindsetul consumatorului”
Erik Hageleit, Hochland România: „Pandemia schimbă radical mindsetul consumatorului”
După un 2019 foarte bun, în care Hochland România și-a depășit țintele propuse, înregistrând o cifră de afaceri de 442 milioane lei și un...
Afacerile Hochland în România, avans de două cifre în primul semestru
Afacerile Hochland în România, avans de două cifre în primul semestru
Hochland România, unul dintre principalii jucători pe piața locală de brânzeturi, și-a majorat afacerile în primul semestru cu peste 10%...