AB InBev renunță la două mărci din portofoliu
Anheuser-Busch InBev, cel mai mare berar la nivel mondial, a vândut mărcile germane de bere Diebels și Hasseröder, împreună cu fabricile de bere ale acestora, către fondul de investiții CKCF, scrie presa internațională. Noul proprietar dorește să investească mai mult în cele două mărci de bere pentru a le scoate din „conul de umbră” în care au intrat în ultima vreme.
AB InBev a vândut cele două mărci de bere deoarece dorește să-și prioritizeze cele mai importante branduri din Germania. Beck's, Franziskaner și Corona vor trebui să conducă activitatea din Germania, unde vânzările de bere au scăzut cu 3,1% în primele nouă luni ale anului trecut.
AB InBev, cu sediul la Leuven, în Belgia, este cel mai mare producător de bere, controlând aproximativ o treime din piața mondială a berii. La nivelul anului 2016, compania a raportat o cifră de afaceri de 45 de miliarde de dolari, excluzând joint-venture-urile și performanța altor companii în care deține acțiuni.





