AB InBev renunță la două mărci din portofoliu

Anheuser-Busch InBev, cel mai mare berar la nivel mondial, a vândut mărcile germane de bere Diebels și Hasseröder, împreună cu fabricile de bere ale acestora, către fondul de investiții CKCF, scrie presa internațională. Noul proprietar dorește să investească mai mult în cele două mărci de bere pentru a le scoate din „conul de umbră” în care au intrat în ultima vreme. AB InBev renunță la două mărci din portofoliu

AB InBev a vândut cele două mărci de bere deoarece dorește să-și prioritizeze cele mai importante branduri din Germania. Beck's, Franziskaner și Corona vor trebui să conducă activitatea din Germania, unde vânzările de bere au scăzut cu 3,1% în primele nouă luni ale anului trecut.

AB InBev, cu sediul la Leuven, în Belgia, este cel mai mare producător de bere, controlând aproximativ o treime din piața mondială a berii. La nivelul anului 2016, compania a raportat o cifră de afaceri de 45 de miliarde de dolari, excluzând joint-venture-urile și performanța altor companii în care deține acțiuni.

bere
Berarii și triunghiul inflație, fiscalitate, vânzări în scădere
După ce 2023 a reprezentat al doilea an consecutiv în care volumele pieței berii s-au contractat, începutul lui 2024 oscilează între un...
Scădere de 9% pentru piața locală de bere în primele cinci luni ale anului
Scădere de 9% pentru piața locală de bere în primele cinci luni ale anului
Piața berii din România raportează o scădere de 9% în primele cinci luni din 2023 față de aceeași perioadă a anului anterior. Rezultatele...
Berea, o categorie în care consumatorii au așteptări mari de la brandul preferat
Berea, o categorie în care consumatorii au așteptări mari de la brandul preferat
Responsabil în ceea ce privește consumul și protejarea mediului, loial categoriei și brandului în ciuda creșterilor de preț, cu așteptări...
Piața berii, scădere a volumelor vândute de 4% în primele 8 luni
Piața berii, scădere a volumelor vândute de 4% în primele 8 luni
În primele opt luni ale acestui an industria de bere din România a bifat o scădere de 4% comparativ cu volumul înregistrat în aceeași perioadă...
AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un mld. euro
AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un mld. euro
Anheuser-Busch InBev, liderul pieței de bere la nivel mondial, ia în considerare vânzarea unor branduri pe care le comercializează în Germania...
AB InBev renunță la două mărci din portofoliu
AB InBev renunță la două mărci din portofoliu
Anheuser-Busch InBev, cel mai mare berar la nivel mondial, a vândut mărcile germane de bere Diebels și Hasseröder, împreună cu fabricile de...