4x4 Biscuiţi de teren – Votat Produsul Anului 2019 în categoria de snackuri sărate coapte

4x4 Biscuiţi de teren, un concept fresh şi inovator lansat de TerraBisco anul trecut, a câştigat încrederea consumatorilor români, fiind votat Produsul Anului 2019 în categoria de snackuri sărate coapte. [P] 4x4 Biscuiţi de teren – Votat Produsul Anului 2019 în categoria de snackuri sărate coapte

Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de ţări. În România, competiţia „Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovaţia” se află la a zecea ediţie.

Studiul de piaţă din 2019 care a stat la baza desemnării produselor câştigătoare a fost realizat online, pe 28 de categorii, pe un eşantion de 4814 consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet.

Criteriile de evaluare au fost:
• Inovaţie
• Atractivitate
• Intenţie de cumpărare

4x4 - poza comunicat 2

4x4 Biscuiţi de Teren este un produs în categoria biscuiţilor săraţi, bogat şi echilibrat nutriţional, cu o identitate unică dată de combinaţia de 4 seminţe şi 4 cereale. Este un snack la îndemână, hrănitor, gustos şi cool, ce combină două trenduri în creştere: consumul de seminţe şi cel de multicereale. Deşi „4 seminţe, 4 cereale” este un mesaj funcţional, acesta transmite ideea de super-energie prin analogia cu maşinile 4x4. Biscuiţii de Teren 4x4 nu oferă calorii goale, ci energie serioasă, pe care te poţi baza.

Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Cea de-a 14-a ediție a INSPIRO, evenimentul Progresiv departe de exceluri și aproape de oameni, a reunit la Le Chateau Ballroom , sub tema-umbrelă...
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor și al planetei se numără...
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta este hipermarketul cu numărul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Tehnocolor Band, compania care plusează pe categoriile non-food prin branduri proprii
Tehnocolor Band, compania care plusează pe categoriile non-food prin branduri proprii
Tehnocolor Band, companie specializată pe zona de bunuri de larg consum nealimentare, are planuri mari cu segmentul de mărci dezvoltate intern....
PlinTech - Soluții integrate pentru optimizarea proceselor de producție, logistică și retail
PlinTech - Soluții integrate pentru optimizarea proceselor de producție, logistică și retail
Operațiunile din depozit sunt prea lente? Nu reușești să localizezi articolele în depozit? Inventarierea în magazin e greoaie, cu multe erori?...