FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Desprevin.ro, vânzări de peste 600.000 de lei în primul an de activitate

Desprevin.ro, vânzări de peste 600.000 de lei în primul an de activitate

Desprevin.ro, platformă lansată în primăvara anului trecut, în timpul stării de urgență, a generat vânzări de peste 600.000 lei și un profit de peste 30% în primele 12 luni de funcționare.

„Am lansat Desprevin.ro pe 13 aprilie 2020, cu resurse extrem de limitate, ca o reinventare și adaptare a noastră la condițiile impuse de pandemie. De aceea, în primele luni am lucrat de acasă, unde ne amenajaserăm atât biroul, cât și depozitul. Am vrut însă ca prin intermediul acestei platforme să aducem pe piața din România o experiență excelentă în relație cu vinurile și să oferim consumatorilor poveștile care se țes în jurul fiecărui sortiment de vin”, declară Marina Samoilă, Cofondator Desprevin.ro.

Pe platformă sunt disponibile preponderent vinuri care nu se regăsesc în retail, dar care pot fi găsite în special în online. Proiectul se bazează pe scoaterea în evidență, săptămânal, a unei crame din România. Astfel, în primul an de activitate, top trei cele mai căutate au fost: Crama Alira, Crama Gîrboiu și Crama Rasova. Cele mai vândute vinuri au fost Terra Romana Cabernet Sauvignon de la crama SERVE, Caii de la Letea Aligote de la crama Via Viticola Sarica Niculițel și Cuartz Rose de la Crama Gîrboiu. Totodată, fiecare pachet de vin este însoțit și de un joc de degustare.

Valoarea coșului mediu de cumpărături a fost între 250 - 300 de lei, însă platforma are deja clienți fideli care se aprovizionează o dată la una sau două săptămâni cu aceleași vinuri, la care se adaugă și recomandări noi din partea platformei.

Cel mai popular abonament a fost cel VIP. Prin intermediul acestuia, clienții cumpără un loc în clubul Desprevin.ro. Pentru aceștia, împreună cu cramele partenere, au fost trimise sticle cu noi sortimente înainte de lansarea lor oficială, vinuri mai puțin cunoscute și multe alte surprize. În ultimele 12 luni, au fost trimise șase pachete surpriză clienților VIP în semn de recunoștință pentru încrederea acordată proiectului.
Totodată, cel mai căutat abonament a fost Best of The Month, care conține trei sticle cu cele mai bune vinuri ale lunii, iar în această săptămână va fi lansat și abonamentul Your Choice prin care clienții vor putea personaliza numărul de sticle, tipurile de vin, dar și valoarea totală.

Dat fiind faptul că oamenii au petrecut mai mult timp acasă, au început să experimenteze și diferite metode de relaxare, precum gătitul, dar și cum să combine mâncarea cu tipurile de vin potrivite. Astfel, a putut fi observată o creștere în preferințele clienților pentru vinuri premium, care au devenit disponibile la prețuri mult mai accesibile. În această perioadă, au performat foarte bine gamele entry level și cele premium, care au primit suport și din mediul online. Astfel, a crescut bugetul alocat pentru vinuri, iar vânzarea s-a mutat în online și retail.

„Ne dorim să lansăm și o platformă pentru consumatorul mass market care să se bazeze pe volume, integrând experiența premium, dar avem în vedere și vinuri proprii, care vor avea la bază niște concepte de care suntem foarte mândri. În ceea ce privește Desprevin.ro, ne dorim să accelerăm proiectele speciale cu care ne place să ne jucăm și să provocăm consumatorul de vin să experimenteze. Mă refer aici la proiecte similare cu săptămânile dedicate Americii sau Africii de Sud. Mai mult decât atât, când condițiile vor permite, avem în plan și lansarea unui concept de winebar”, spune Alex Dona, Cofondator Desprevin.ro.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content