Smart Drink & Food lansează Brainia, o nouă apă cu vitamine și minerale

Noul sortiment de apă lansat de Smart Drink & Food are la bază reţete dezvoltate de specialişti în domeniu, fiind adaptate cerinţelor unui stil de viaţă modern şi celor mai înalte standarde de calitate. Băutura este disponibilă în trei versiuni, are conținut caloric scăzut, nu are conservanți, coloranți artificiali și nici zahăr adăugat.  Smart Drink & Food lansează Brainia, o nouă apă cu vitamine și minerale

Versiunea cu cafea verde are adaos de Magneziu, Vitamina B3, Vitamina B5 şi Vitamina B12, extract de cafea verde şi arome naturale de zmeură şi căpşuni.
Brainia cu ginseng are adaos de Magneziu, Vitamina B3, Vitamina B7 şi Vitamina B12, extract de ginseng şi arome naturale de fructul pasiunii şi rodie.
Cea de-a treia versiune disponibilă, Brainia Moriga, are adaos de Vitamina C, Vitamina B3, Vitamina B6 şi Vitamina B12, extract de moringa şi arome naturale de lămâie şi grapefruit roz.

Alexandru Lazăr, co-fondator al companiei care produce apa Brainia, susține că acest sortiment a fost gândit pentru persoanele active. „Vremurile s-au schimbat, iar astăzi tot mai mulţi oameni desfăşoară activităţi intelectuale intense şi îşi supun creierul unor presiuni constante. Pentru aceste vremuri, am creat un produs unic pe piaţa din România, adresat celor care fac diferenţa, prin puterea minţii lor. Cele trei variante Brainia conţin o combinaţie optimă de vitamine şi micro-nutrienţi esenţiali, pentru a furniza creierului vitalitate, claritate şi putere de concentrare”, completează Alexandru Lazăr.

Produsele Brainia sunt disponibile în marile lanţuri de magazine din ţară, precum şi în benzinării.

Smart Drink & Food SRL este o companie înfiinţată în 2015, care îşi bazează activitatea pe 3 piloni centrali: inovaţie, nutriţie şi stil de viaţă sănătos.

Merlins Beverages lansează Pop Cola
Merlins Beverages lansează Pop Cola
Pop Cola este prima băutură răcoritoare carbogazoasă lansată de Merlins Beverages, lider de piață pe segmentul apelor cu vitamine cu brandul...
Un nou ambalaj pentru gama Vapeur Bonduelle
Un nou ambalaj pentru gama Vapeur Bonduelle
Bonduelle relansează gama de legume congelate Vapeur într-un nou ambalaj pentru mai multă inspirație, păstrând același procedeu exclusiv în...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Gamă nouă de băuturi de la Tymbark
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Gamă nouă de băuturi de la Tymbark
Maspex România a lansat în gama Tymbark Vitamin Water trei sortimente noi din categoria apă cu vitamine și minerale. Este vorba despre Immunity...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland -
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland - "Consumul excesiv de pungi dăunează grav comunității"
Kaufland România este prima companie care a lansat un demers prin care și-a propus să schimbe un puternic obicei în rândul clienților: risipa...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Caravana „România fără gluten” - Kaufland
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Caravana „România fără gluten” - Kaufland
Caravana „România fără gluten” a fost un demers prin intermediul căruia au fost oferite testări gratuite rapide de depistare a bolii...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Domestos susține igiena în școli - Unilever
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Domestos susține igiena în școli - Unilever
În fiecare an, Domestos își propune să contribuie la îmbunătățirea condițiilor de igienă din școlile din România, dar și la creșterea...