Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria de retail. , pagina 3
![Alimentele, mai ieftine în luna mai, dar cu aproape 3% mai scumpe ca în 2023](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/inflatie_shutterstock_2319163347-400x250.jpg)
Alimentele, mai ieftine în luna mai, dar cu aproape 3% mai scumpe ca în 2023
14 iunie 2024
2 minute
Institutul Național de Statistică a anunțat o ușoară ieftinire a alimentelor în luna mai a acestui an față de luna aprilie, de doar 0,02%,...
![Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/mircea_moga-mega-image-400x250.jpg)
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
14 iunie 2024
4 minute
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
![Zabka: Suntem pregătiți pentru o expansiune rapidă pe piața din România](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/froo_magazin_1-400x250.jpg)
Zabka: Suntem pregătiți pentru o expansiune rapidă pe piața din România
13 iunie 2024
3 minute
Zabka, unul dintre cele mai mari branduri de magazine de proximitate moderne din Europa, a inaugurat primele cinci magazine pe piața locală....
![Rețeaua Profi, extinsă cu șapte noi magazine în luna mai](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/20200917_102648_8-400x250.jpg)
Rețeaua Profi, extinsă cu șapte noi magazine în luna mai
10 iunie 2024
2 minute
Profi Rom Food, comerciant aflat pe locul trei în topul retailerilor din România, a inaugurat șapte locații noi în luna mai, focusul fiind...
Progresiv recomandă:
![Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/bogdan_ion_ey_romania_002-400x250.jpg)
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
![Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/kaufland_colectare_a_capsulelor_nescafe_dolce_gusto_3_002-400x250.jpg)
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
![În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/emag_6-400x250.jpg)
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
![Când devine profitabilă achiziția unui RVM](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/envipco_rvm-400x250.jpg)
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
![Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ambalaje_shutterstock_2383732921-400x250.jpg)
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
![Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sgr_bon_garantie_0-400x250.jpg)
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
![Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cacao_shutterstock_2107738592-400x250.jpg)
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
![Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cristian_matei_002-400x250.jpg)
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
![Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/coca-cola_16-400x250.jpg)
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
![Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/roxana_manolescu_ceo_caroli_foods_group_002-400x250.jpg)
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
![Carrefour deschide primul hipermarket din Bacău](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/carrefour_81-400x250.jpg)
Carrefour deschide primul hipermarket din Bacău
6 iunie 2024
2 minute
Carrefour România inaugurează oficial primul hipermarket din Bacău, în cadrul centrului comercial Supernova. Ca urmare a integrării magazinelor...
![Dulcinella vizează listarea în marile lanțuri de retail](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/dulcinella-400x250.jpg)
Dulcinella vizează listarea în marile lanțuri de retail
6 iunie 2024
1 minut
După extinderea constantă a unităților de desfacere, producătorul de dulciuri și produse de cofetărie Dulcinella planifică relocarea...
![Auchan renunță la formatul Auchan Discount în favoarea conceptului Atac Hiper Discount](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/auchan_atac_2-400x250.jpeg)
Auchan renunță la formatul Auchan Discount în favoarea conceptului Atac Hiper Discount
6 iunie 2024
2 minute
Retailerul francez Auchan continuă investițiile în extinderea noului concept de hipermarket Atac Hiper Discount. Astfel, magazinele Auchan...
![Lidl România deschide un nou magazin în Târgu Mureș](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ilustrare_comunicat_de_presa_002_0-400x250.jpg)
Lidl România deschide un nou magazin în Târgu Mureș
6 iunie 2024
1 minut
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgu Mureș, județul Mureș, pe data de 10 iunie. Acesta este...
Produse noi:
![Vizual Tuborg ICE 002](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Tuborg-ICE-002-400x250.jpg)
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
![Borotalco Pure relansare Progresiv](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Borotalco-Pure-Progresiv-June-2024-400x250.jpg)
BOROTALCO relansează gama Pure
![Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sheba_3_002-400x250.jpg)
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
![Henkel relansează detergentul Perwoll Renew](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/perwol-1200x628-400x250.jpg)
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
![Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/domestos_power_foam_002-400x250.jpg)
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
![Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/vizual_packshots_chilly-400x250.png)
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
![Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/waterdrop-400x250.jpg)
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
![Campanie de imagine pentru Aquavia](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/aquavia-400x250.jpg)
Campanie de imagine pentru Aquavia
![Tchibo relansează Eduscho](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-tchibo_0-400x250.jpg)
Tchibo relansează Eduscho
![O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-fuchs_0-400x250.jpg)
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
![Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/topul_marilor_retele_de_retail-400x250.jpg)
Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
3 iunie 2024
4 minute
Cu un plus de peste 12 miliarde de lei în cont la finalul lui 2023, marile lanțuri de retail active pe piața locală au reușit să bifeze o...
![Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/adrian_ariciu_2_002-400x250.png)
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
3 iunie 2024
5 minute
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...