Valvis Holding lansează Wet, primul Hard Seltzer fabricat în România după o rețetă proprie

Valvis Holding lansează pe piața autohtonă a băuturilor alcoolice brandul Wet, primul Hard Seltzer fabricat în România după o rețetă proprie. Principalul său diferențiator este că Wet este produs cu apă minerală naturală din sursa AQUA, cu arome naturale discrete, nu dulci și conținut moderat de alcool (4,5%).

Wet Hard Seltzer este produs în România cu tehnologii de ultimă generație, după o rețetă proprie. Procesul de producție constă în mixul ideal dintre siropul natural din fructe aromate (într-o cantitate moderată pentru a putea menține un conținut extrem de mic de calorii), apa minerală naturală AQUA și alcoolul de origine agricolă. Valvis Holding lansează Wet, primul Hard Seltzer fabricat în România după o rețetă proprie

Wet Hard Seltzer este mai ușor de băut decât oricare altă băutură alcoolică, este ‘ready to drink’ datorită dozei de 330 ml și, nu în ultimul rând, răcoritor datorită apei minerale naturale, ingredientul de bază din compoziția Wet.

  • Are arome naturale extrase direct din fructe
  • Nu conține gluten, conservanți, coloranți și îndulcitori artificiali
  • Are un conținut foarte scăzut de calorii: 99 kcal per 330 ml
  • Conține 4,5% alcool (origine agricolă)

O varietate de arome pentru toate preferințele și momentele de consum

Noul produs Wet poate fi consumat într-un mod responsabil la petreceri cool și nonconformiste, în momentele de socializare, la ieșirile cu gașca de prieteni, în cluburi, la festivaluri sau oriunde este loc de distracție. În același ton cu momentele de consum, campania TVC prin care este comunicată lansarea Wet, surprinde prin dinamism, culoare și sound design- un element care aduce conceptul creativ la viață.

Wet este disponibil într-o varietate de arome, alese în urma unui studiu realizat pe consumatorii din categorie: Peach, Minty Lime, Grapefruit și Mango. Toate cele patru arome sunt ilustrate printr-un design unic al dozelor de 330 ml și în ton cu aromele comercializate. Wet se bea doar foarte rece sau cu gheață pentru a-i pune în valoare gustul, iar publicul să se bucure de cât mai multe momente răcoritoare Wet.

”Hard Seltzer reprezintă o nouă băutură alcoolică fructată la început de drum pe piața autohtonă, care se încadrează deja într-un trend mainstream pe piețele externe și cu potențial de creștere ridicat și în România. Ținând cont de ultimele tendințe în materie de băuturi alcoolice, cu Wet Hard Seltzer ne-am propus să fim deschizători de drumuri în educarea publicului cu privire la această nouă categorie, și astfel, să lansăm un produs atipic și ispititor, comunicat îndrăzneț și memorabil.” a declarat Jean Valvis, Președinte Director General – Valvis Holding.

De asemenea, lansarea produsului este susținută printr-o campanie amplă, pe toate canale de comunicare, ținând cont de grupul țintă. Strategia de lansare a noului produs din portofoliul Valvis Holding a fost realizată cu agenția Cohn & Jansen, realizarea spotului a fost facută cu Multimedia Est și regizat de Tessa Doniga Johnson, cunoscută pentru creativitatea și originalitatea ei. Campania este declinată pe toate mediile de comunicare: TV, radio, digital, outdoor și offline. De implementare se ocupă Media Investment împreună cu agenția de digital Tribal Worldwide.

 

Creme Cuisine Chef, acum în România
Creme Cuisine Chef, acum în România
Creme Cuisine Chef se lansează în premieră internațională în România. Un nou produs în portofoliul Cremes by Meggle, într-un ambalaj...
Macromex lansează o nouă campanie promoțională
Macromex lansează o nouă campanie promoțională
Macromex continuă campania „Ce-ar merge o pizza cu super premii!”, cu pizza Edenia consumatorii putând fi oricând câștigători. Campania se...
Caii de la Letea, premiat la Decanter World Wine Awards 2021
Caii de la Letea, premiat la Decanter World Wine Awards 2021
Juriul Decanter World Wine Awards 2021 – unul dintre cele mai prestigioase concursuri de vinuri din lume - a decernat recent medalia de argint și...
Transavia sărbătorește 30 de ani pe piața românească printr-o nouă campanie pentru brandul Fragedo
Transavia sărbătorește 30 de ani pe piața românească printr-o nouă campanie pentru brandul Fragedo
Fragedo, brand emblemă al companiei Transavia, își reafirmă promisiunea calității premium printr-o nouă campanie de imagine semnată de...