Unilever intră în categoria de detergent cu brandul Coccolino

Lansat în luna septemebrie, noul detergent lichid Coccolino Care este un produs inovator ce protejează culorile, fibrele și forma hainelor, în timp ce îndepărtează pete dificile precum noroiul, grăsimile sau sucul de morcov. Secretul performanței sale este formula specială Care Serum, ce netezește și protejează fibrele hainelor, așa cum o face un balsam pentru păr.   Unilever intră în categoria de detergent cu brandul Coccolino

Detergentul Coccolino Care răspunde unei creșteri accelerate a segmentului de curățare și îngrijire, reprezentând o soluție pentru nevoile consumatorilor. Cele trei variante disponibile: Color, Black  Dark și White permit o îngrijire specializată a hainelor în funcție de culoare, iar cele trei gramaje diferite: 1.12L (28 spălări), 1.8L (45 spălări) și 2.4L (60 spălări) oferă mai multă diversitate la raft.  

Produsul a fost lansat în contextul amplu al unei repoziționări strategice de brand. Prima etapă a fost marcată de introducerea beneficiilor de îngrijire a hainelor  în categoria de balsam de rufe. Astfel, prima campanie de comunicare din 2020 a promovat noua tehnologie coccolino pro fibre, care păstrează hainele ca noi pentru mai mult timp: colorate, parfumate, catifelate.Introducerea pe piața din România a noului Detergent Coccolino Care și extinderea expertizei de îngrijire într-o nouă categorie marchează un pas important în evoluția brandului. Coccolino devine astfel brand-ul ce oferă un regim complet de îngrijire a hainelor în timpul spălării, acesta fiind un factor diferențiator important. 

Produse noi în portofoliul Nea Ellada
Produse noi în portofoliul Nea Ellada
Nea Ellada își extinde portofoliul de produse și lansează trei sortimente noi de prăjituri, produse de Forneria Gusparo și Bouvard Italia....
Creme Cuisine Chef, acum în România
Creme Cuisine Chef, acum în România
Creme Cuisine Chef se lansează în premieră internațională în România. Un nou produs în portofoliul Cremes by Meggle, într-un ambalaj...
Macromex lansează o nouă campanie promoțională
Macromex lansează o nouă campanie promoțională
Macromex continuă campania „Ce-ar merge o pizza cu super premii!”, cu pizza Edenia consumatorii putând fi oricând câștigători. Campania se...
Caii de la Letea, premiat la Decanter World Wine Awards 2021
Caii de la Letea, premiat la Decanter World Wine Awards 2021
Juriul Decanter World Wine Awards 2021 – unul dintre cele mai prestigioase concursuri de vinuri din lume - a decernat recent medalia de argint și...
Transavia sărbătorește 30 de ani pe piața românească printr-o nouă campanie pentru brandul Fragedo
Transavia sărbătorește 30 de ani pe piața românească printr-o nouă campanie pentru brandul Fragedo
Fragedo, brand emblemă al companiei Transavia, își reafirmă promisiunea calității premium printr-o nouă campanie de imagine semnată de...
O nouă identitate vizuală și ambalaje reciclabile pentru evian
O nouă identitate vizuală și ambalaje reciclabile pentru evian
evian introduce în portofoliu sticle fabricate din plastic 100% reciclat și pentru ambalajul de 0,5 litri. Această inovație este acum...