Transavia sărbătorește 30 de ani pe piața românească printr-o nouă campanie pentru brandul Fragedo
Fragedo, brand emblemă al companiei Transavia, își reafirmă promisiunea calității premium printr-o nouă campanie de imagine semnată de agenția Mullen România.
„În dezvoltarea conceptului creativ al campaniei, ne-am inspirat chiar din valorile brandului și a reieșit insight-ul: chiar și cele mai obișnuite lucruri, dacă le faci cu pasiune și pricepere, pot fi duse la rang de artă. Campania își propune să le reamintească consumatorilor premisa după care fiecare produs din gama Fragedo este făcut, <
Spotul TV al campaniei de imagine poate fi vizualizat aici.
Puii Fragedo, hrăniți 100% cu cereale din fermele proprii Transavia, sunt apreciați pentru frăgezime și savoare, având mereu același gust și aceeași calitate, cu valoare nutrițională superioară, indiferent în care dintre variante sunt aleși și gătiți de consumatori: pui grill, piept de pui dezosat, aripioare secționate fără vârf sau ficăței și ciocănele.
De 30 de ani, în fermele Transavia, puii sunt crescuți cu grijă și sunt respectate cu strictețe toate normele legislative europene, controlând detaliat, de la bob la furculiță, dezvoltarea și bunăstarea păsărilor. Puii cresc natural, într-un ritm normal, datorită condițiilor excelente din ferme și a furajului produs cu cele mai bune ingrediente din fermele proprii.
Companie cu capital 100% românesc, Transavia are un model de business integrat vertical și sustenabil prin care controlează calitatea și siguranța produselor oferite consumatorilor. La 30 de ani de la înființare, Transavia, una dintre cele mai reputate afaceri de familie din România, ocupă, potrivit clasamntului Brand Finance 2021, locul al patrulea în clasamentul celor mai valoroase portofolii de mărci cu o valoare cumulată a portofoliului de 81 milioane de euro. Aproximativ 25% din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene și pe continentul african, în zona Mării Mediterane și în CSI.