Unilever intră în categoria de detergent cu brandul Coccolino
Lansat în luna septemebrie, noul detergent lichid Coccolino Care este un produs inovator ce protejează culorile, fibrele și forma hainelor, în timp ce îndepărtează pete dificile precum noroiul, grăsimile sau sucul de morcov. Secretul performanței sale este formula specială Care Serum, ce netezește și protejează fibrele hainelor, așa cum o face un balsam pentru păr.
Detergentul Coccolino Care răspunde unei creșteri accelerate a segmentului de curățare și îngrijire, reprezentând o soluție pentru nevoile consumatorilor. Cele trei variante disponibile: Color, Black Dark și White permit o îngrijire specializată a hainelor în funcție de culoare, iar cele trei gramaje diferite: 1.12L (28 spălări), 1.8L (45 spălări) și 2.4L (60 spălări) oferă mai multă diversitate la raft.
Produsul a fost lansat în contextul amplu al unei repoziționări strategice de brand. Prima etapă a fost marcată de introducerea beneficiilor de îngrijire a hainelor în categoria de balsam de rufe. Astfel, prima campanie de comunicare din 2020 a promovat noua tehnologie coccolino pro fibre, care păstrează hainele ca noi pentru mai mult timp: colorate, parfumate, catifelate.Introducerea pe piața din România a noului Detergent Coccolino Care și extinderea expertizei de îngrijire într-o nouă categorie marchează un pas important în evoluția brandului. Coccolino devine astfel brand-ul ce oferă un regim complet de îngrijire a hainelor în timpul spălării, acesta fiind un factor diferențiator important.