Strunga Winery își extinde portofoliul cu o nouă gamă de vinuri

Strunga Winery, producător local de vinuri din Iași, lansează o nouă gamă de produse inspirată din poezia „Strunga”, scrisă de Vasile Alecsandri. Noile vinuri fac parte din gama de bază a cramei, denumită după numele producătorului, și sunt semnătura acestuia pentru vinurile pe care le scoate pe piață.  Strunga Winery își extinde portofoliul cu o nouă gamă de vinuri

Noua gamă Strunga include o sortimentație de vinuri albe, rosé și roșii, într-o varietate de soiuri. Etichetele noilor produse includ versurile poeziei „Strunga”, scrisă de Vasile Alecsandri, sursa de inspirație pentru această gamă.

„Pentru noi a fost un pas natural să includem și versurile poeziei lui Vasile Alecsandri pe noile etichete. Încă de la deschiderea cramei a fost o reală inspirație opera poetului în care a inclus excepțional poveștile meleagurilor unde ne desfășurăm activitatea. Ne dorim ca prin intermediul acestei noi game să venim și mai aproape de consumatorii noștri și să le oferim un gust aparte, prin care să evocăm spiritul legendelor cu haiduci – libertate, voie bună și trăirea momentului”, a declarat Florin Stegariu, fondator Strunga Winery.

Prin intermediul acestor vinuri, Crama Strunga și-a propus să fie mai aproape de consumatorii săi. Unul dintre obiectivele stabilite pentru 2021 a fost extinderea portofoliului de produse, deoarece acest an este bun pentru vinurile românești. În egală măsură, compania își propune și extinderea prezenței la nivel național, dar și local, prin creșterea numărului de parteneriate.
În prezent, jumătate din vinurile produse de Strunga sunt vinuri albe, urmate de circa 30% vinuri rosé și 20% vinuri roșii.

Strunga Winery este un producător local din Iași, ce se ocupă de producerea și comercializarea vinului. Este o afacere de familie, fondată în 2013 și care a intrat pe piață în anul 2017 cu un portofoliu de vinuri care au obținut recunoașterea cuvenită, dar și premii la nivel internațional. În prezent, portofoliul de produse este format din trei vinuri albe – Muscat Ottonel, Chardonnay și Fetească Albă, două vinuri rosé – Busuioacă de Bohotin și un cupaj rosé Merlot și Cabernet, dar și un vin roșu. Pe lângă această gamă, Strunga se mândrește și cu Reveria, un rosé de excepție, dar și cu o serie de vinuri în ediție limitată lansate de-a lungul timpului. Produsele sunt disponibile atât în magazinul fizic, cât și în cel online al cramei, dar și în cele ale partenerilor.

Transylvania Beer, premiată la The European Beer Challenge Londra 2020
Transylvania Beer, premiată la The European Beer Challenge Londra 2020
HB Traditional Brewery, producătorul Transylvania Beer, a fost premiat la The European Beer Challenge Londra 2020, cea mai importantă competiție...
O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium
O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium
Crama The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, revelează noua identitate vizuală a gamei Millennium, care ilustrează într-o manieră...
Oreo, ediție limitată în colaborare cu Lady Gaga
Oreo, ediție limitată în colaborare cu Lady Gaga
Inspirată de „Chromatica”, albumul de succes din 2020, și realizată în colaborare cu superstarul mondial și filantrop Lady Gaga, noua...
O nouă campanie de la Farmec
O nouă campanie de la Farmec
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează campania promoțională la nivel național „Atinge cu încredere tot ce ți-ai...
Mars lansează o campanie dedicată inegalității de gen
Mars lansează o campanie dedicată inegalității de gen
În contextul în care inegalitatea de gen este o temă de actualitate în lume, dar și în România, unde este în continuare nevoie de...
Design nou pentru Nescafé
Design nou pentru Nescafé
2021 vine cu o nouă imagine pentru cafeaua solubilă Nescafé. Începând cu această lună, compania lansează etichete noi pentru întreaga linie...