Produse noi în portofoliul Borotalco

Borotalco își extinde portofoliul de antiperspirante cu o gamă dedicată exclusiv bărbaților: Borotalco Men. Aceasta include Borotalco Men Dry, cu  formula Absolute TalQ©, pentru bărbați care caută protecție împotriva transpirației și Borotalco Men Invisible, cu formula Protect Talq©, pentru bărbații care caută protecție împotriva transpirației și a petelor de pe haine.  Produse noi în portofoliul Borotalco

Formula Borotalco Men Dry este special dezvoltată cu un amestec exclusiv de pudre minerale și naturale, ce absoarb transpirația și garantează un efect de piele uscată și îngrijită în orice situație. Produsele sunt disponibile în multiple variante:
• Cu miros de ambră – în format de spray, stick și roll-on;
• Cu parfumul unic și atemporal Borotalco, ce combină prospețimea citricelor, cu acorduri de flori albe ca și note de mijloc, pe o bază pudrată – în format de spray și roll-on.

Borotalco Men Invisible are o formulă ce combină eficacitatea talcului cu o rețea de molecule invizibile ce captează și nu transferă  mirosurile și petele. Produsele sunt disponibile în format de spray, stick și roll-on. Toate produsele Borotalco Men au o eficacitate de până la 72h, 0% alcool și sunt testate dermatologic.

Lansarea va fi sustinută de o campanie integrată de comunicare ce include promovare TV, în mediul digital, social media (pe canalele proprii și prin intermediul Influencerilor) și campanii dedicate în magazine.

Tokinomo obține un nou premiu global la Convrt Awards - New York
Tokinomo obține un nou premiu global la Convrt Awards - New York
Campania "Fanta Mistério", din Brazilia, desfășurată cu Tokinomo Shelfobot, a câștigat premiul Convrt pentru visual merchandising datorită...
Nescafé susține extinderea Pădurii de Miere Nestlé printr-o campanie națională
Nescafé susține extinderea Pădurii de Miere Nestlé printr-o campanie națională
Nescafé premiază în această toamnă consumatorii printr-o campanie inedită cu premii, în care fiecare înscriere unică înseamnă o șansă...
Tandem lansează un vin spumant
Tandem lansează un vin spumant
După 45.000 de sticle vândute în primul an de existență, colecției Tandem, un proiect născut din parteneriatul dintre crama Liliac și Castel...
Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România
Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România
Johnnie Walker lansează campaniei Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra...
Hell Ice Coffee lansează două sortimente noi de cafea
Hell Ice Coffee lansează două sortimente noi de cafea
Cafelele gata preparate cresc în popularitate în rândul consumatorilor și, potrivit celui mai recent raport Nielsen, categoria de băuturi gata...
Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa, produs cu certificare MSC
Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa, produs cu certificare MSC
Rio Mare, lider în segmentul salatelor cu ton, completează gama Insalatissime cu un nou produs cu certificare MSC: Insalatissime cu ton Rio Mare...