Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa, produs cu certificare MSC

Rio Mare, lider în segmentul salatelor cu ton, completează gama Insalatissime cu un nou produs cu certificare MSC: Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa.
În noua rețetă, aroma tonului Rio Mare este combinată perfect cu quinoa albă, quinoa roșie, năut, morcovi, mazăre, ardei și fasole verde, pentru a oferi o masă delicioasă, bogată în proteine și nutrienți. Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa, produs cu certificare MSC

Ca toate celelalte produse din gama Insalatissime, salata cu ton RIO Mare și Quinoa este gata de consum în orice moment al zilei, datorită ambalajului "stay-fresh", care garantează păstrarea prospețimii, a gustului și a proprietăților nutritive, fără adaos de conservanți. Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa beneficiază în acest an de o amplă campanie de promovare pe TV, în mediul Digital, Social Media, pe canalele proprii și prin intermediul Influencerilor, dar și promovare în magazine.

 Filod’Olio, o noua gamă de la Rio Mare
Filod’Olio, o noua gamă de la Rio Mare
Rio Mare, lider în categoria de conserve pe bază de ton, își completează portofoliul în aceasta toamnă cu gama Filod’Olio. Rio Mare...
Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată
Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată
Nescafé Frappé este una dintre cele mai populare rețete de cafea rece, disponibilă pe piață de 66 de ani, atât în cafenele, cât și acasă,...
Nivea marchează 25 de ani de inovație Q10 prin lansarea unui nou serum
Nivea marchează 25 de ani de inovație Q10 prin lansarea unui nou serum
Expertiza în cercetarea pielii a fost întotdeauna un aspect reprezentativ pentru Beiersdorf și, de-a lungul celor 140 de ani de cercetare și...
 Ambalaje noi pentru Delaco Brânză proaspătă
Ambalaje noi pentru Delaco Brânză proaspătă
Brandul Delaco, jucător de top în categoria de brânzeturi, reîmprospătează și aduce o imagine nouă produselor din gama Brânză de vaci....
P&G extinde portofoliul Lenor cu un nou balsam de rufe
P&G extinde portofoliul Lenor cu un nou balsam de rufe
După ani de cercetare și dezvoltare, Lenor lansează un nou balsam de rufe, Lenor Fresh Air, cu tehnologia unică SolarDry™, care conferă...
Nestlé extinde portofoliul Nescafé în segmentul Ready to Drink
Nestlé extinde portofoliul Nescafé în segmentul Ready to Drink
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează în România prima linie pan-europeană de cafea de tip Ready...