Peroni Libera 0.0% și echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant anunță un parteneriat de lungă durată
25 februarie 2021
|
Peroni Libera 0.0%, brandul de bere fără alcool Super Premium, anunță astăzi un parteneriat pe termen lung, multianual, cu echipa de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant.
Noul parteneriat marchează lansarea la nivel global a Peroni Libera 0.0%, un brand de bere fără alcool, aspirațional și elegant, precum și mult-așteptata reîntoarcere a echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant în acest sport, după mai bine de 60 de ani.
Peroni Libera 0.0% va juca rolul principal în această asociere, prezentând astfel produsul fără alcool unei audiențe globale. Peroni Libera 0.0% va fi disponibilă la evenimente prestigioase din calendarul curselor de Formula 1™️ la nivel global, inclusiv în caravanele de turneu ale echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant la fiecare Grand Prix, precum și la activări elegante, dedicate consumatorilor, care vor avea loc în centrul orașelor.
Parteneriatul este o inițiativă-cheie pentru obiectivul ambițios al companiei Asahi Europe & International de a avea în portofoliul său 20% produse fără alcool, până în 2030. Peroni Libera 0.0% este creată cu pasiune și fler italian, fiind o bere proaspătă și răcoritoare, cu 0.0% conținut de alcool.
![Peroni Libera 0.0% și echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant anunță un parteneriat de lungă durată](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/02/peroni_libera-400x250.jpg)
![Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/02/ciocolata_way_to_go-400x250.jpg)
Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă
Lidl continuă investițiile în dezvoltarea produselor sustenabile și extinde sortimentul marcă proprie prin lansarea ciocolatei Way To Go,...
![URBB anunță relansarea berii Skol](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/02/noua_gama_skol-400x250.png)
URBB anunță relansarea berii Skol
United Romanian Breweries Bereprod anunță relansarea berii Skol, cu o nouă formulă de produs, cu o nouă identitate vizuală și cu o gamă de...
![Verdino lansează o gamă nouă de produse plant-based](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/02/verdino_-_bratwurst_cu_spanac-400x250.jpg)
Verdino lansează o gamă nouă de produse plant-based
Verdino Green Foods, producătorul român de alimente pe bază de proteine de mazăre, a lansat o gamă nouă de cârnați și chifteluțe...
![Strunga Winery își extinde portofoliul cu o nouă gamă de vinuri](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/02/colectie_vinuri_strunga-400x250.jpeg)
Strunga Winery își extinde portofoliul cu o nouă gamă de vinuri
Strunga Winery, producător local de vinuri din Iași, lansează o nouă gamă de produse inspirată din poezia „Strunga”, scrisă de Vasile...
![Transylvania Beer, premiată la The European Beer Challenge Londra 2020](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/02/post_european_beer_challenge-400x250.png)
Transylvania Beer, premiată la The European Beer Challenge Londra 2020
HB Traditional Brewery, producătorul Transylvania Beer, a fost premiat la The European Beer Challenge Londra 2020, cea mai importantă competiție...
![O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/02/gama_millennium-400x250.jpg)
O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium
Crama The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, revelează noua identitate vizuală a gamei Millennium, care ilustrează într-o manieră...