Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă

Lidl continuă investițiile în dezvoltarea produselor sustenabile și extinde sortimentul marcă proprie prin lansarea ciocolatei Way To Go, certificată Fairtrade. Cacaua folosită pentru rețeta acestui produs provine 100% din culturi sustenabile din Ghana. Astfel, ciocolata Way To Go contribuie atât la protecția mediului, cât și la asigurarea unor venituri echitabile pentru fermierii ce cultivă cacao și la îmbunătățirea nivelului de trai al acestora. 
 
Ciocolata Way To Go, certificată Fairtrade, este disponibilă în magazinele Lidl din România în patru sortimente: cu lapte, neagră, cu sare de mare și caramel, cu nuci pecan și nucă de cocos.

În prezent, cacaua este clasificată drept o materie primă critică din cauza diferiților factori sociali și ecologici care intervin în procesul de cultivare. Prețurile pentru această materie primă fluctuează puternic pe piața internațională, ceea ce înseamnă că fermierii nu se pot baza pe venituri stabile. În plus, din cauza randamentului limitat al recoltelor de cacao, au loc defrișări frecvente, pentru a face loc unor noi plantații. De aceea, Lidl face un pas important în domeniul condițiilor de muncă ale micilor fermieri și cultivării sustenabile a cacauei. Odată cu introducerea noii ciocolate Way To Go în sortimenul său, Lidl devine primul discounter care se implică în mod direct pentru a contribui la asigurarea unor venituri echitabile pentru cultivatorii de cacao din Ghana. Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă

Lidl achiziționează toată cacaua pentru producția ciocolatei Way To Go de la organizația de mici fermieri Kuapa Kokoo din Ghana, ceea ce asigură trasabilitatea produsului și transparență cu privire la originea materiei prime. Fiecare tabletă de ciocolată vândută contribuie la susținerea producției durabile de cacao, prin două prime oferite fermierilor de către Fairtrade și Lidl.

Lansarea ciocolatei Way to Go se alătură și altor demersuri ale companiei pentru susținerea cultivării durabile a cacauei. De exemplu, în 2012, Lidl a demarat proiectul PROCACAO, prin care a înființat o școală agricolă pentru cultivarea sustenabilă de cacao în Coasta de Fildeș. Proiectul a reușit să devină independent în 2019, după ce a fost finanțat timp de opt ani. Astfel, peste 18.000 de fermieri de cacao și familiile lor au beneficiat de acest program până acum. 

 

URBB anunță relansarea berii Skol
URBB anunță relansarea berii Skol
United Romanian Breweries Bereprod anunță relansarea berii Skol, cu o nouă formulă de produs, cu o nouă identitate vizuală și cu o gamă de...
Verdino lansează o gamă nouă de produse plant-based
Verdino lansează o gamă nouă de produse plant-based
Verdino Green Foods, producătorul român de alimente pe bază de proteine de mazăre, a lansat o gamă nouă de cârnați și chifteluțe...
Strunga Winery își extinde portofoliul cu o nouă gamă de vinuri
Strunga Winery își extinde portofoliul cu o nouă gamă de vinuri
Strunga Winery, producător local de vinuri din Iași, lansează o nouă gamă de produse inspirată din poezia „Strunga”, scrisă de Vasile...
Transylvania Beer, premiată la The European Beer Challenge Londra 2020
Transylvania Beer, premiată la The European Beer Challenge Londra 2020
HB Traditional Brewery, producătorul Transylvania Beer, a fost premiat la The European Beer Challenge Londra 2020, cea mai importantă competiție...
O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium
O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium
Crama The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, revelează noua identitate vizuală a gamei Millennium, care ilustrează într-o manieră...
Oreo, ediție limitată în colaborare cu Lady Gaga
Oreo, ediție limitată în colaborare cu Lady Gaga
Inspirată de „Chromatica”, albumul de succes din 2020, și realizată în colaborare cu superstarul mondial și filantrop Lady Gaga, noua...