Verdino lansează o gamă nouă de produse plant-based

Verdino Green Foods, producătorul român de alimente pe bază de proteine de mazăre, a lansat o gamă nouă de cârnați și chifteluțe plant-based. Decizia a fost luată ca urmare a interesului din ce în ce mai crescut al consumatorilor români pentru alimente vegetale, dar și datorită creșterii exportului în țări precum Spania, Olanda, Elveția și Serbia. Verdino lansează o gamă nouă de produse plant-based

Cu această lansare, compania ajunge la un portofoliu de 52 de produse vegane pe bază de proteine din mazăre.

Noua gamă vine cu șase tipuri de cârnați, fiecare din ei cu inserții de condimente și plante aromatice specifice bucătăriilor europene și orientale: Bratwurst și Bratwurst cu spanac, inspirați de bucătăria austriacă și germană, cârnăciori de mic-dejun – inspirați de gastronomia britanică, Merguez – cu condimente nord-africane, dar foarte populare și în Franța, cârnăciori Salsiccia, cu ierburi mediteraneene și cârnăciori de casă – cu condimentare românească, similară și cu gastronomia poloneză.

Alături de noua gamă de cârnați, Verdino Green Foods lansează și chifteluțe gata formate, așezate în matrița preformată și cheeseburgeri umpluți cu cuburi de cheddar, toate pe bază de proteină din mazăre.

Mazărea este considerată proteina viitorului pentru că în producția unui kilogram de mazăre se consumă cu 87% mai puțină apă și se emite cu 90% mai puțin CO2 decât în producția unui kilogram de carne.

Gama de produse Verdino poate fi găsită în majoritatea rețelelor de comerț modern, dar și în magazinul online al producătorului. În plus, o serie de restaurante și pizzerii și-au creat meniu vegan pentru care Verdino este principal furnizor de materii prime cum ar fi: burgeri, mici, salam Pepperoni, alternativă la feta, la cârnăciori și la carne tocată.

„Odată cu pandemia, consumatorii au început să conștientizeze efectele pozitive ale dietei flexitariene, una care încurajează consumul de alimente vegetale și o atitudine mai atentă, cu respect, față de resursele naturale. Cei mai mulți dintre retaileri au înțeles că aceasta este direcția viitorului și au devenit mai receptivi față de produsele plant-based. Astfel, am decis să ne extindem portofoliul, oferind consumatorilor o paletă largă din care să poată alege. Suntem prezenți acum în trei zone importante din magazine: fresh, ultra-fresh și congelate, gama Verdino ajungând la 52 de produse și nu ne oprim aici”, spune Eberhart Răducanu, CEO Verdino Green Foods

Produsele Verdino vor ajunge în acest an și în magazine din țări precum Marea Britanie și Germania, unde sunt semnate deja parteneriate cu distribuitori locali.

Conform unui studiu ING 2020, piața produselor alternative pe bază de plante din UE și Marea Britanie va depăși 7,5 miliarde de euro până în anul 2025, comparativ cu 4,4 miliarde de euro în 2019. Există diferențe regionale în Europa în ceea ce privește consumul produselor plant based, Marea Britanie fiind cea mai dezvoltată piață, cu vânzări în retail de aproape un miliard de euro, fiind urmată de Franța și Germania. Consumul per capita este cel mai ridicat în Scandinavia și în Benelux.

Verdino este un brand românesc al companiei Verdino Green Foods din Mediaș și vine ca alternativă vegetală la produsele cu carne folosind proteina de mazăre și uleiul de cocos. Gama de produse Verdino include burgeri, mici, carne tocată, parizer, cârnăciori, salam, crenwurști, brânzeturi din ulei de cocos și specialități precum Mortadella cu fistic, Pepperoni ori Bacon. 

 

O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium
O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium
Crama The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, revelează noua identitate vizuală a gamei Millennium, care ilustrează într-o manieră...
Oreo, ediție limitată în colaborare cu Lady Gaga
Oreo, ediție limitată în colaborare cu Lady Gaga
Inspirată de „Chromatica”, albumul de succes din 2020, și realizată în colaborare cu superstarul mondial și filantrop Lady Gaga, noua...
O nouă campanie de la Farmec
O nouă campanie de la Farmec
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează campania promoțională la nivel național „Atinge cu încredere tot ce ți-ai...
Mars lansează o campanie dedicată inegalității de gen
Mars lansează o campanie dedicată inegalității de gen
În contextul în care inegalitatea de gen este o temă de actualitate în lume, dar și în România, unde este în continuare nevoie de...