Oro, noul sortiment de capsule lansat de Waterdrop

Producătorul de capsule efervescente și recipiente reutilizabile pentru băuturi Waterdrop, anunță consolidarea gamei Microenergy prin lansarea Oro. Cel mai recent sortiment conține o fuziune tropicală de mango și guava, cu adaos de cafeină naturală extrasă din planta de Guayusa. Oro, noul sortiment de capsule lansat de Waterdrop

Cu o tradiție de secole preluată de la popoarele indigene din Amazon, Guayusa este o plantă revigorantă ce se bucură și astăzi de popularitate în întreaga lume datorită proprietăților sale. Conține cafeină naturală, ceea ce conferă băuturii un efect energizant, dar și teobromină, care stimulează starea de bine, vigilența și concentrarea. În plus, Guayusa este bogată în antioxidanți și poate fi utilizată atât pentru prevenirea bolilor cronice, cât și pentru stabilizarea nivelului de glicemie.

„Misiunea noastră este să promovăm un stil de viață echilibrat, pentru că acesta stă la baza sănătății și a stării noastre de bine. Odată cu lansarea sortimentului Oro consolidăm o nouă gamă în portofoliul nostru, Microenergy, prin care ne dorim să venim în ajutorul celor care își doresc un plus de energie și vitamine pentru a realiza cu succes toate sarcinile zilnice într-un mod mai sănătos”, a declarat Katerina Navratilova, CEO-ul companiei Waterdrop CEE.

În România, consumul de băuturi energizante este în creștere continuă, iar tot mai mulți oameni le aleg în detrimentul celor naturale sau necarbogazoase. În anul 2019, s-a înregistrat o cifră de 35 de milioane de litri de băuturi energizante consumate, ceea ce înseamnă 1,8 litri per capita, cu 40% mai mult față de anul 2015, potrivit unei cercetări de piață realizată de Euromonitor despre evoluția pieței de profil în 2020. De asemenea, conform Eurostat,  consumul de băuturi îndulcite zilnic este mai frecvent în rândul bărbaților decât al femeilor.

Alături de Nero și Shiro, celelalte două sortimente din gama Microenergy, Oro este o alternativă sănătoasă la sucurile energizante clasice sau cafea, întrucât nu conține zahăr sau conservanți. Capsulele sunt destinate persoanelor active, care caută un plus de energie în timpul antrenamentelor sau în viața de zi cu zi. Băutura răcoritoare se prepară rapid, dizolvând cubul Microenergy în 400-600 ml de apă.

Aroma fructată a capsulelor este îmbogățită cu vitaminele C, B6, B12, niacină și acid pantotenic  pentru a completa un stil de viață echilibrat. De asemenea, mango și guava sunt fructe binecunoscute pentru conținutul bogat de vitamine și minerale ce întăresc sistemul imunitar, aduc un plus de energie și ajută la menținerea nivelurilor optime a glicemiei și a colesterolului.

Accesoriul care completează colecția ORO este un recipient practic pentru apă, fabricat din sticlă durabilă, termorezistentă și rezistentă la zgârieturi, cu husă protectoare din neopren. Sticla are o formă Soft Square inovatoare, pentru a fi ușor de manevrat și utilizat atât în timpul antrenamentelor, cât și pe parcursul întregii zile. Alături de aceasta, în gamă mai sunt disponibile și alte accesorii, precum setul de paie reutilizabile și pahare în ediție limitată, într-o nuanță de auriu transparent.

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray și Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.


 

Strongbow Dark Fruit, un nou cidru în portofoliul HEINEKEN
Strongbow Dark Fruit, un nou cidru în portofoliul HEINEKEN
Cea mai recentă inovație din portofoliul Strongbow, Dark Fruit, invită consumatorii să descopere puterea naturii, lumea merelor răcoritoare și...
Tehnologie superioară pentru styling ca la salon
Tehnologie superioară pentru styling ca la salon
Cu o experiență de peste 140 de ani în aranjarea părului, Wella cunoaște cele mai exigente nevoi ale clientelor și se asigură, prin formula...
Napolact intră în categoria de cașcaval
Napolact intră în categoria de cașcaval
Napolact își mărește portofoliul de produse prin lansarea unei game de cașcaval. Astfel, Napolact își continuă misiunea de a oferi produse...
Nestlé lansează gama de suplimente NANCARE
Nestlé lansează gama de suplimente NANCARE
Nestlé, prin divizia Infant Nutrition, aduce pe piață suplimentele Nestlé NANCARE Picături cu vitamina D, Nestlé NANCARE DHA Vitaminele D și...