Peroni Nastro Azzurro într-o nouă formulă, fără alcool

Marca de bere italiană super premium Peroni Nastro Azzurro lansează o nouă variantă fără alcool, Peroni Nastro Azzurro 0,0%. Noua variantă fără alcool este cea mai mare inovație a Peroni Nastro Azzurro până în acest moment, cu peste 20 de milioane euro investiți în tehnologii pentru a dezvolta Peroni Nastro Azzurro 0,0% și a asigura un gust în același registru cu berea Peroni. Peroni Nastro Azzurro într-o nouă formulă, fără alcool

„Ne bucurăm să lansăm în România Peroni Nastro Azzurro 0,0%, o bere fără alcool cu același gust proaspăt și răcoritor specific Peroni. Pasiunea italiană si tehnologia specială cu care este produsă la fabrica din Roma păstrează în Peroni Nastro Azzurro 0,0% profilul de gust unic Peroni, atât de apreciat de consumatorii noștri. Încurajăm alegerile responsabile, iar Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool reprezintă opțiunea ideală pentru a trăi din plin fiecare moment, oricând și oriunde”, a declarat Iulia Andreșoiu, Vicepreședinte Marketing Ursus Breweries.

Compania Birra Peroni a implementat o nouă tehnologie în fabrica sa de bere din Roma pentru a obține Peroni Nastro Azzurro 0,0%, care urmează îndeaproape profilul de aromă al emblematicei beri Peroni Nastro Azzurro, produsă cu pasiune și în stil italian din 1963. Această nouă tehnologie permite utilizarea rețetei și ingredientelor de bază folosite pentru Peroni Nastro Azzurro, iar doar după ce aroma caracteristică și profilul gustativ ale Peroni Nastro Azzurro sunt complet dezvoltate, alcoolul este îndepărtat cu grijă pentru a oferi gustul italian proaspăt și răcoritor.

Pe măsură ce tendința de a bea bere se schimbă la nivel global, Peroni Nastro Azzurro 0,0% răspunde cererii consumatorilor și este propusă pentru ocazii și momente sociale în care iubitorii de bere caută o bere cu un gust superior, cu 0,0% alcool. Datorită gustului efervescent, răcoritor și 0,0% alcool, consumatorii pot trăi fiecare moment pe deplin. Fie că se întâlnesc cu prietenii la un bar, că explorează străzile pline de soare în vacanță sau se bucură de timpul petrecut acasă, urmărind spectacolul de viteză din Formula 1™, nu există limite pentru când și unde se pot bucura de Peroni Nastro Azzurro 0,0%.

Peroni Nastro Azzurro 0,0% este disponibilă de la mijlocul lunii martie, iar lansarea internațională, în 28 de țări, are loc în luna aprilie. Campania internațională de marketing este lansată luna aceasta și prezintă gustul superior al Peroni Nastro Azzurro 0,0%, prin intermediul unui spot TV, precum și prin activări în social media, campanii outdoor și BTL în mai multe țări.

Noul produs din portofoliul super premium marchează un pas important către inițiativa Asahi Legacy 2030, pentru ca produsele fără alcool să reprezinte 20% din gama Asahi Europe & International.

 

Tehnologie superioară pentru styling ca la salon
Tehnologie superioară pentru styling ca la salon
Cu o experiență de peste 140 de ani în aranjarea părului, Wella cunoaște cele mai exigente nevoi ale clientelor și se asigură, prin formula...
Napolact intră în categoria de cașcaval
Napolact intră în categoria de cașcaval
Napolact își mărește portofoliul de produse prin lansarea unei game de cașcaval. Astfel, Napolact își continuă misiunea de a oferi produse...
Nestlé lansează gama de suplimente NANCARE
Nestlé lansează gama de suplimente NANCARE
Nestlé, prin divizia Infant Nutrition, aduce pe piață suplimentele Nestlé NANCARE Picături cu vitamina D, Nestlé NANCARE DHA Vitaminele D și...
Produse noi în portofoliul Râureni
Produse noi în portofoliul Râureni
Râureni își extinde portofoliul cu 4 sortimente de compoturi care nu conțin zahăr adăugat. Noile compoturi fac parte din gama Dulce fără...