Peroni Nastro Azzurro într-o nouă formulă, fără alcool
Marca de bere italiană super premium Peroni Nastro Azzurro lansează o nouă variantă fără alcool, Peroni Nastro Azzurro 0,0%. Noua variantă fără alcool este cea mai mare inovație a Peroni Nastro Azzurro până în acest moment, cu peste 20 de milioane euro investiți în tehnologii pentru a dezvolta Peroni Nastro Azzurro 0,0% și a asigura un gust în același registru cu berea Peroni.
„Ne bucurăm să lansăm în România Peroni Nastro Azzurro 0,0%, o bere fără alcool cu același gust proaspăt și răcoritor specific Peroni. Pasiunea italiană si tehnologia specială cu care este produsă la fabrica din Roma păstrează în Peroni Nastro Azzurro 0,0% profilul de gust unic Peroni, atât de apreciat de consumatorii noștri. Încurajăm alegerile responsabile, iar Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool reprezintă opțiunea ideală pentru a trăi din plin fiecare moment, oricând și oriunde”, a declarat Iulia Andreșoiu, Vicepreședinte Marketing Ursus Breweries.
Compania Birra Peroni a implementat o nouă tehnologie în fabrica sa de bere din Roma pentru a obține Peroni Nastro Azzurro 0,0%, care urmează îndeaproape profilul de aromă al emblematicei beri Peroni Nastro Azzurro, produsă cu pasiune și în stil italian din 1963. Această nouă tehnologie permite utilizarea rețetei și ingredientelor de bază folosite pentru Peroni Nastro Azzurro, iar doar după ce aroma caracteristică și profilul gustativ ale Peroni Nastro Azzurro sunt complet dezvoltate, alcoolul este îndepărtat cu grijă pentru a oferi gustul italian proaspăt și răcoritor.
Pe măsură ce tendința de a bea bere se schimbă la nivel global, Peroni Nastro Azzurro 0,0% răspunde cererii consumatorilor și este propusă pentru ocazii și momente sociale în care iubitorii de bere caută o bere cu un gust superior, cu 0,0% alcool. Datorită gustului efervescent, răcoritor și 0,0% alcool, consumatorii pot trăi fiecare moment pe deplin. Fie că se întâlnesc cu prietenii la un bar, că explorează străzile pline de soare în vacanță sau se bucură de timpul petrecut acasă, urmărind spectacolul de viteză din Formula 1™, nu există limite pentru când și unde se pot bucura de Peroni Nastro Azzurro 0,0%.
Peroni Nastro Azzurro 0,0% este disponibilă de la mijlocul lunii martie, iar lansarea internațională, în 28 de țări, are loc în luna aprilie. Campania internațională de marketing este lansată luna aceasta și prezintă gustul superior al Peroni Nastro Azzurro 0,0%, prin intermediul unui spot TV, precum și prin activări în social media, campanii outdoor și BTL în mai multe țări.
Noul produs din portofoliul super premium marchează un pas important către inițiativa Asahi Legacy 2030, pentru ca produsele fără alcool să reprezinte 20% din gama Asahi Europe & International.