Strongbow Dark Fruit, un nou cidru în portofoliul HEINEKEN
Cea mai recentă inovație din portofoliul Strongbow, Dark Fruit, invită consumatorii să descopere puterea naturii, lumea merelor răcoritoare și lumea coacăzelor negre cu gust intens sub o platformă de comunicare curajoasă: „A Force of Nature”. Noua variantă este disponibilă în sticla nereturnabilă de 330 ml și doză de 500 ml.
„Să te bucuri de viață din plin, privești latura pozitivă a lucrurilor, să faci ceea ce simți și să-ți valorifici creativitatea pentru a depăși eventuale provocări sunt atitudini pe care Strongbow Dark Fruit le promovează. Tuturor celor care întâmpină fiecare zi cu o forță interioară de neoprit le propunem o băutură cu gust intens și cu o personalitate puternică”, spune Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.
„Cu un gust intens, de coacăze negre, și culorile puternice, distinctive, care construiesc identitatea vizuală a noii variante, Strongbow Dark Fruit este o alegere care inspiră încredere în sine”, completează reprezentanții companiei.
Comunicarea lansării și interacțiunea cu publicul-țintă vor fi susținute printr-o campanie ce include un mix variat de canale media. Strongbow Dark Fruit își va dezvălui natura surprinzătoare și la principalele festivaluri de muzică de anul acesta.
Strongbow, brandul numărul 1 în România în categoria de cidru, a fost introdus pe piața locală în anul 2015 de către HEINEKEN România și dezvoltat constant prin inovații de produs și abordări creative de marketing.