Strongbow Dark Fruit, un nou cidru în portofoliul HEINEKEN

Cea mai recentă inovație din portofoliul Strongbow, Dark Fruit, invită consumatorii să descopere puterea naturii, lumea merelor răcoritoare și lumea coacăzelor negre cu gust intens sub o platformă de comunicare curajoasă: „A Force of Nature”. Noua variantă este disponibilă în sticla nereturnabilă de 330 ml și doză de 500 ml. Strongbow Dark Fruit, un nou cidru în portofoliul HEINEKEN

„Să te bucuri de viață din plin, privești latura pozitivă a lucrurilor, să faci ceea ce simți și să-ți valorifici creativitatea pentru a depăși eventuale provocări sunt atitudini pe care Strongbow Dark Fruit le promovează. Tuturor celor care întâmpină fiecare zi cu o forță interioară de neoprit le propunem o băutură cu gust intens și cu o personalitate puternică”, spune Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.

„Cu un gust intens, de coacăze negre, și culorile puternice, distinctive, care construiesc identitatea vizuală a noii variante, Strongbow Dark Fruit este o alegere care inspiră încredere în sine”, completează reprezentanții companiei.

Comunicarea lansării și interacțiunea cu publicul-țintă vor fi susținute printr-o campanie ce include un mix variat de canale media. Strongbow Dark Fruit își va dezvălui natura surprinzătoare și la principalele festivaluri de muzică de anul acesta.

Strongbow, brandul numărul 1 în România în categoria de cidru, a fost introdus pe piața locală în anul 2015 de către HEINEKEN România și dezvoltat constant prin inovații de produs și abordări creative de marketing.

Tehnologie superioară pentru styling ca la salon
Tehnologie superioară pentru styling ca la salon
Cu o experiență de peste 140 de ani în aranjarea părului, Wella cunoaște cele mai exigente nevoi ale clientelor și se asigură, prin formula...
Napolact intră în categoria de cașcaval
Napolact intră în categoria de cașcaval
Napolact își mărește portofoliul de produse prin lansarea unei game de cașcaval. Astfel, Napolact își continuă misiunea de a oferi produse...
Nestlé lansează gama de suplimente NANCARE
Nestlé lansează gama de suplimente NANCARE
Nestlé, prin divizia Infant Nutrition, aduce pe piață suplimentele Nestlé NANCARE Picături cu vitamina D, Nestlé NANCARE DHA Vitaminele D și...
Produse noi în portofoliul Râureni
Produse noi în portofoliul Râureni
Râureni își extinde portofoliul cu 4 sortimente de compoturi care nu conțin zahăr adăugat. Noile compoturi fac parte din gama Dulce fără...
Lenor în ediție limitată
Lenor în ediție limitată
Pentru a marca aniversarea a 25 de ani în România, Procter & Gamble lansează o ediție limitată Lenor, bazată pe aroma inițială a balsamului...
Noi produse pentru îngrijirea în portofoliul Gliss
Noi produse pentru îngrijirea în portofoliul Gliss
Portofoliul Gliss a fost extins cu o nouă gamă inovatoare, Gliss Aqua Revive, creată din dorința de a oferi părului hidratare zilnică, fără...