O nouă identitate vizuală pentru Vinarsul Brâncoveanu

Vinarsul Brâncoveanu, produs de Alexandrion Group, și-a lansat noua identitate vizuală și în România, în cadrul unui eveniment organizat la Palatul Mogoșoaia pe 11 iunie a.c. Aceasta vine să consolideze imaginea premium a brandului: “o nouă formă  a sticlelor cu emboss "Centuries Old Romanian Craft" și semnătura Brâncoveanu pentru unicitate, un nou logo, o nouă etichetă și o cutie individuală pentru un aspect de impact, rafinat și foarte atractiv” – se arată în comunicatul transmis de producător. O nouă identitate vizuală pentru Vinarsul Brâncoveanu

Alexandrion Group a lucrat pe acest proiect cu o agenție de branding din Franța, Appartement 103, și a dezvăluit pentru prima dată noua identitate vizuală a Vinarsului Brâncoveanu chiar în Capitala Hexagonului, în luna mai.
Julien Zylbermann, designerul care a lucrat la redefinirea identității, specialist în designul mărcilor pentru branduri de lux declară că "noua prezentare a Vinarsului Brâncoveanu este îndrăzneață, puternică și în același timp elegantă și rafinată, o îmbinare perfectă între istorie și modernitate".

Întrebat despre vânzările Vinarsului Brâncoveanu pe piața locală, Stelios Savva, CEO-ul Alexandrion Group, a precizat că brandul crește cu un ritm "high double digit" de la un an la altul, iar noua identitate vizuală va permite companiei să accelereze avansul vânzărilor acestui produs atât în România, cât și în restul piețelor atinse.

Vinarsul este un distilat de vin, iar varietatea acestei băuturi este dată în primul rând de gradul de învechire, dar și de cupajul care formează băutura finală. Cu cât este ținut mai mult la învechit, cu atât mai complex devine din punct de vedere gustativ și olfactiv. Astfel, de la gamele de bază VS (Very Special – învechite trei ani) și VSOP (Very Special Old Pale – învechite cinci ani) se poate ajunge la XO (Extra Old), care necesită o învechire de minimum șapte ani, dar care poate fi ținut și zeci de ani înainte de a fi îmbuteliat.

Vinarsul Brâncoveanu este disponibil în România și pe piețele externe atinse de Alexandrion în trei variante: Brâncoveanu VS, Brâcoveanu VSOP și Brâcoveanu XO.

 

“Vin prietenii la tine”, noua gamă de produse proaspete de la Fragedo
“Vin prietenii la tine”, noua gamă de produse proaspete de la Fragedo
Transavia lansează “Vin prietenii la tine”, o nouă gamă de produse proaspete sub brandul Fragedo, care conține burgerul Fragedo – un...
Sortimente noi de iaurt cu mix de cereale, semințe și fructe confiate, de la Activia
Sortimente noi de iaurt cu mix de cereale, semințe și fructe confiate, de la Activia
Activia, brand aflat în portofoliul producătorului Danone, lansează două noi produse pe piața din România – iaurturile cu mix de cereale,...
Sano lansează o nouă gamă de balsamuri
Sano lansează o nouă gamă de balsamuri
Sano România extinde portofoliul de produse cu o nouă gamă de balsamuri pentru țesături, creată de experți internaționali în parfumuri....
Coca-Cola România lansează Lemonade by Cappy
Coca-Cola România lansează Lemonade by Cappy
Coca-Cola România a lansat un nou produs pe piața locală – Lemonade by Cappy – o băutură răcoritoare necarbogazoasă, cu suc și pulpă de...
Coca-Cola lansează un produs inovator exclusiv în România
Coca-Cola lansează un produs inovator exclusiv în România
Coca-Cola lansează, exclusiv în Romania, băutura Coca-Cola Specialty cu un mix inedit de arome de fructe și extracte de plante: caise și pin,...
Toortitzi cu ciocolată de la Alka
Toortitzi cu ciocolată de la Alka
Alka își extinde portofoliul de Toortitzi și lansează două noi sortimente: Toortitzi glazurați cu ciocolată cu lapte și Toortitzi glazurați...