Sano lansează o nouă gamă de balsamuri

Sano România extinde portofoliul de produse cu o nouă gamă de balsamuri pentru țesături, creată de experți internaționali în parfumuri. Cele cinci variante de balsam ultra concentrat sunt Soft Silk, Blue Blossom, Golden Sunset, Wild Pearl și Maxima Baby – testat dermatologic, dedicat pielii sensibile a bebelușilor. Sano lansează o nouă gamă de balsamuri

Inspirat de roua dimineții, cu al său parfum curat și proaspăt, și de florile de primăvară, ori de briza dimineții răcoritoare, apa rece și florile albastre de primăvară, de mirosul delicat al florilor de migdal, briza proaspătă de primăvară și mângâierea blândă de mătase ori parfumul delicat al florilor de albe, Maxima Perfume Collection, a fost gândită ca o colecție de parfumuri intense și bogate.

Produsele sunt disponibile în rețelele comerciale: Metro, Cora, Selgros și Mega Image, DM, în magazinele tradiționale cu produse de curățenie, dar și online.

Sano este prezent în România de mai bine de 15 ani și are un portofoliu de peste 400 de produse într-o varietate de categorii: articole de toaletă și igienă personală, pentru adulți și bebeluși, produse de curățenie și mentenanță, detergent pudră, lichizi și balsamuri de rufe, insecticide și pesticide, produse din hârtie și produse dedicate segmentului HoReCa și industrial.

Parte din grupul internațional Sano Bruno’s Enterprises, sunt și brandurile de cosmetică Softcare, Careline și Natural Formula.
 

Coca-Cola România lansează Lemonade by Cappy
Coca-Cola România lansează Lemonade by Cappy
Coca-Cola România a lansat un nou produs pe piața locală – Lemonade by Cappy – o băutură răcoritoare necarbogazoasă, cu suc și pulpă de...
Coca-Cola lansează un produs inovator exclusiv în România
Coca-Cola lansează un produs inovator exclusiv în România
Coca-Cola lansează, exclusiv în Romania, băutura Coca-Cola Specialty cu un mix inedit de arome de fructe și extracte de plante: caise și pin,...
Toortitzi cu ciocolată de la Alka
Toortitzi cu ciocolată de la Alka
Alka își extinde portofoliul de Toortitzi și lansează două noi sortimente: Toortitzi glazurați cu ciocolată cu lapte și Toortitzi glazurați...
 Airwaves,  o nouă campanie promoțională
Airwaves, o nouă campanie promoțională
Airwaves lansează o nouă campanie promoțională și pune la bătaie o excursie de cinci zile în Alpi, pentru două persoane. Pentru a intra în...
InstaDans, o nouă campanie de la Sugus
InstaDans, o nouă campanie de la Sugus
Pentru al treilea an consecutiv, Sugus revine cu o campanie de vară care susține distracția #supermegaextradiferita a copiilor. Începând cu...
 Produsele Cris-Tim au primit certificarea internațională “fără gluten”
Produsele Cris-Tim au primit certificarea internațională “fără gluten”
Grupul Cris-Tim a fost certificat de către Asociația Română pentru Intoleranță la Gluten (ARIG), asociație membră cu drepturi depline al...