Coca-Cola România lansează Lemonade by Cappy

Coca-Cola România a lansat un nou produs pe piața locală – Lemonade by Cappy – o băutură răcoritoare necarbogazoasă, cu suc și pulpă de lămâie. Coca-Cola România lansează Lemonade by Cappy

“Limonada este, fără îndoială, una dintre cele mai populare băuturi răcoritoare, fiind totodată una dintre acele băuturi care, pentru fiecare dintre noi, rezonează cu momente sau amintiri anume. Fie că este clipa de răgaz la umbra unei terase, sau amintirea limonadei făcute în casă, savurată îndelung pe prispă, după joacă, pentru mulți dintre noi, limonada rămâne unul dintre mijloacele preferate de răcorire într-o zi de vară. Tocmai de aceea, prin Lemonade by Cappy ne-am dorit să surprindem savoarea limonadei proaspete într-o băutură disponibilă în ambalaje practice, ideală pentru noi amintiri și clipe de relaxare, în orice moment al zilei”, a declarat Miruna Smeureanu, Marketing Director Coca-Cola România.

Lemonade by Cappy este disponibilă în trei variante: Lămâie, Lămâie și Mentă, Lămâie și Zmeură, în ambalaje de 400 ml și 1,25 l.

Întreaga gamă de arome este îmbuteliată local, în fabrica Coca-Cola HBC România din Ploiești, și este disponibilă în magazinele din întreaga țară.

 

Coca-Cola lansează un produs inovator exclusiv în România
Coca-Cola lansează un produs inovator exclusiv în România
Coca-Cola lansează, exclusiv în Romania, băutura Coca-Cola Specialty cu un mix inedit de arome de fructe și extracte de plante: caise și pin,...
Toortitzi cu ciocolată de la Alka
Toortitzi cu ciocolată de la Alka
Alka își extinde portofoliul de Toortitzi și lansează două noi sortimente: Toortitzi glazurați cu ciocolată cu lapte și Toortitzi glazurați...
 Airwaves,  o nouă campanie promoțională
Airwaves, o nouă campanie promoțională
Airwaves lansează o nouă campanie promoțională și pune la bătaie o excursie de cinci zile în Alpi, pentru două persoane. Pentru a intra în...
InstaDans, o nouă campanie de la Sugus
InstaDans, o nouă campanie de la Sugus
Pentru al treilea an consecutiv, Sugus revine cu o campanie de vară care susține distracția #supermegaextradiferita a copiilor. Începând cu...
 Produsele Cris-Tim au primit certificarea internațională “fără gluten”
Produsele Cris-Tim au primit certificarea internațională “fără gluten”
Grupul Cris-Tim a fost certificat de către Asociația Română pentru Intoleranță la Gluten (ARIG), asociație membră cu drepturi depline al...
 Sortimente noi de iaurt în portofoliul Activia
Sortimente noi de iaurt în portofoliul Activia
Activia își completează gama de iaurturi cu semințe și lansează cinci noi variante de gustări hrănitoare și delicioase. Ingredientele cheie...