InstaDans, o nouă campanie de la Sugus
Pentru al treilea an consecutiv, Sugus revine cu o campanie de vară care susține distracția #supermegaextradiferita a copiilor. Începând cu 1 iunie, se lansează campania InstaDans, ca un răspuns la pasiunea noii generații digitale pentru dansuri online și offline. Alături de vloggerii preferați, Selly, Tequila și Bibi, Sugus pregătește o nouă colecție de 20 de GIF-uri offline, garantat în fiecare pungă promoțională. Fiecare GIF offline prezintă vloggerii dansând în stilul lor original, autenticitate pe care Sugus vrea s-o inspire și copiilor. Mai mult, pe lângă cele 20 de dansuri diferite ale vloggerilor de pe fiecare GIF, copiii pot găsi în pungile Sugus și alte premii instant: căști, boxe, console, laptopuri și telefoane.
Distracția continuă și online, pe pagina de Instagram Sugus, unde alte concursuri și provocări îi încurajează pe copii să fie parte din campania InstaDans cu propriile dansuri #supermegaextradiferite.
![Produsele Cris-Tim au primit certificarea internațională “fără gluten”](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/05/cris-tim_fara_gluten-400x250.jpg)
![Sortimente noi de iaurt în portofoliul Activia](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/05/activia--400x250.jpg)
![Portofoliul JDE se îmbogățește cu specialitățile Jacobs Cappuccino](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/05/simulare_cutie-jacobs-cappuccino-baileys_6mar19.2230-400x250.png)
![Unilever lansează brandul Plant Line](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/05/pn-unilever-400x250.jpg)
![O nouă campanie Timișoreana](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/05/pcl-timi-400x250.jpg)
![Sortimente noi de cafea în portofoliul Lavazza](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/05/pcl-lavazza-400x250.jpg)